5.11.2015

Pastelky


Pastelky na pery sú v súčasnosti veľmi obľúbené a mám pocit, že ich nájdeme pomaly u každej kozmetickej značky. Ja som sa im nejak vyhýbala, mala som doma len 2 kusy - klasický Clinique Chubby Stick a jednu pastelku z Avonu, ktorej farba mi veľmi nesedí a používam ju málokedy. Nejak sa ku mne však dostali ďalšie dve - Forever Lip Shine od GOSH a Power Shine Lip Crayon od Oriflame.


Forever Lip Shine od GOSH som si kúpila nedávno spolu s New York paletkou. Pôvodne som chcela siahnuť po nejakej nude farbičke, nakoniec vyhrala táto menej výrazná tehlová, ktorá nesie názov Fluffy Feeling. Balenie paselky je celé v jej farbe, čo je veľmi praktické. Viečko dobre drží, nemá tendenciu sa otvárať. Pastelka je vysúvacia (3x hurá tomu, kto vymyslel tento spôsob a zrušil strúhanie). Pri aplikácií na pery sa mierne roztápa, čo uľahčuje aplikáciu. Po nanesení sú pery skvele hydratované, takýto pocit mávam po nanesení rúžu fakt málokedy. Pigmentácia je skôr stredná a pre mňa určite dostačujúca. Farba neobsahuje trblietky, ale je dostatočne lesklá. Výdrž je tiež taká štandardná, prežije s Vami keksík aj kávu, ale na obed si už netrúfne. Samozrejme, z pier sa trochu vytráca, aj keď nič nejem a nepijem. Pastelka je sladko, vanilkovo pafumovaná. Jej cena je cca 8e.


Power Shine od Oriflame v odtieni Dazzling Pink som si opäť vybrala v naivnej predstave, že konečne objavím svoju vysnívanú malinovú farbu (nie, neobjavila som). Balenie paselky je strieborné s textom a samotnú pastelku chráni priehľadné viečko (tiež praktické). Veľké mínus jej ale dávam za strúhaciu formu. Pastelka je nádherne výrazne ružovej až skoro neónovej farby s leskom a riadnou dávkou strieborných trblietok. Na perách však nie je taká príjemná, ako tá od GOSH. Pocit na perách je taký skôr suchý. Dá sa to samozrejme vyriešiť bez nejakých problémov použitím balzamu pred nanesením samotnej pastelky. Pigmetáciou ako aj výdržou je pastelka veľmi podobná prvej spomínanej pastelke. Je bez parfumácie. Lip Shine stojí okolo 3e.

naľavo GOSH Forever Lip Shine, napravo Oriflame Power Shine

Vzhľadom na suchý pocit a pomerne veľké množstvo trblietok v pastelke Power Shine, by som osobne nabudúce skôr siahla po Forever Lip Shine od GOSH.

Máte doma nejaké pastelky? Ktoré sú Vaše obľúbené?

4 komentáre:

  1. moc pěkný článek :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja si to nikdy neviem dať pekne na pery :D neviem, či som ľavá, alebo čo, ale viac uprednostňujem rúž alebo balzám na pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chce to asi trošku praxe :) Inak ten GOSH je oficiálne uvádzaný ako rúž :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017