Prepadáky

5/08/2015 10:35:00 AM

(zdroj)

Ja väčšinou nepíšem kritické články. Väčšinou píšem o produktoch, s ktorými som spokojná, alebo ktoré mi vyhovujú aj napriek drobným chybičkám alebo nedostatkom. Ale sem tam sa objaví niečo, čo človeka nase... no naštve proste. Mňa konkrétne tieto dva produkty, ktorým sa už budem oblúkom vyhýbať. 


Farmona Radical šampón proti lupinám - keďže môj najmilovanejší šampón proti lupinám Ganier Fructis Citrus Detox je predsa len kamoš silikónov, mám stále tendenciu nájsť jeho adekvátnu náhradu vo forme niečoho prírodného. No, jeden som síce už našla, ale čo z toho, keď sa u nás už nedá kúpiť. Šampón Farmona Radical vyzeral tak dôveryhodne... Trochu prírodne, trochu lekárensky, tak som skúsila. Balenie je také obyčajné, hranaté s blbým šrubovacím uzáverom, vďaka ktorému si v sprche zakaždým spravím zopár drepov. Šampón je oranžovo-hnedý gélový s celkom sviežou a príjemnou vôňou. Netreba ho na vlasy veľa, celkom obstojne pení a vlasy po jeho použití vyzerajú celkom dobre. Tak kde je chyba? No v účinku. Od šampónu proti lupinám očakávam to, že lupiny mať nebudem. Nie, že ich budem mať ešte viac spolu s neskutočným svrbením pokožky hlavy. Po umytí má zhruba do dvoch hodín začala príšerne svrbieť pokožka hlavy a tvorili sa lupiny. Bežne sa tento jav u mňa dostaví na tretí deň po umytí vlasov. Bohužiaľ podobný efekt mal šampón aj na mamku, ktorá si môže vlasy umývať jarovou vodou a nebude mať žiaden problém. Takže toto už nie. Nikdy.



MeMeMe Fat Cat Lash - riasenka pre skvelý objem, od ktorej som mala veľké očakávania. Balenie nie je ničím špeciálne, čierne kombinované so striebornou. Kefka ale vyzerala sľubne, celkom veľká a s množstvom štetín. Tak som sa s radosťou nalíčila, ak tomu tak môžem povedať. Totiž s touto riasenkou dosiahnete veľmi prirodzený výsledok. Ona s tými riasami nič nespraví. Nenafarbí, nezhustí, nevytočí. Akurát tak možno kúsok zlepí. Tak som skúsila druhú vrstvu. A nič, nič sa nestalo. Riasy vyzerali rovnako ako pred nalíčením. Ten efekt som radšej ani nefotila, nemalo by to zmysel... Možno len ja mám vadný suchý kus, lebo inak si tie celkom pozitívne reakcie na túto riasenku vysvetliť neviem. Dosť ma tento fakt zamrzel, lebo som sa na túto riasenku od jej kúpy dosť tešila a vkladala som do nej svoje nádeje.

Poznáte niektorý z týchto produktov? Máte skúsenosť? Ktoré produkty si Vy už nikdy nekúpite, lebo Vám nevyhovovali?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Ani s jednim produktem zkusenost nemam, me v posledni dobe zklamal jeden kondicioner Balea, ktery byl hrozne tekuty a musela jsem ho pouzit hrozne moc, aby splnil svoji funkci a vlasy mi po nem sly dobre rozcesat :-) Ale vzhledem k cene me to zase tolik nenastvalo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ktorý to bol? Aby som vedela ktorý nemám kupovať :)

      Odstrániť
  2. nepoznam ani jeden.nekupim žihlavový šampon od yves rocher,vysušilo mi to pokožku hlavy,a nejdem sa z toho dostať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma mrzí, skúšala si kokosový olej? Vraj je veľmi vhodný na vlasovú pokožku :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Je dobré, že s nimi nemáš zlú skúsenosť :)

      Odstrániť
  4. Ja osobne mám pocit, že som vyskúšala všetky riasenky sveta a všetky mi prišli také, ako opisuješ túto.. :D Buď som ja náročná, alebo tiež dostávam vyschnuté kusy :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To budeš ešte náročnejšia ako ja? :D
      a je nejaká, ktorá ti vyhovovala?

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017