Súboj makeupov

5/23/2015 12:30:00 AM


Nájsť ten správny, dobre sediaci makeup je fakt fuška. Navyše, ak máte problematickú, mega mastnú pokožku tak je to fuška dvojnásobná. Na mastnú pokožku existuje fakt množstvo zmatňujúcich makeupov a ja som asi už vyskúšala väčšinu tých, ktoré sú u nás bežne dostupné. Napriek tomu, že svojho favorita už nejaký čas mám, stále skúšam nové produkty, veď čo keby bol niektorý nový lepší? Dnes Vám zhrniem svoje dojmy o dvoch posledných skúšaných. Jedna skúsenosť je pozitívna a druhá negatívna.


Clinique Anti-Blemish Solutions som si kúpila na základe odporúčania na jednom z Vašich blogov. S makeupom od Clinique som mala v minulosti len jednu skúsenosť, ktorá ale nebola pozitívna. Makeup Superbalanced na mastnú pleť vôbec nezmatňoval, no na druhú stranu bol odtieň Alabaster najlepšie sediacim odtieňom aký som doteraz vyskúšala. Takže pozitívna reakcia na Anti-Blemish Solutions vo mne vyvolala zvedavosť. Navyše, je určený na problematickú pleť, ktorú by mal nielen kryť, ale aj liečiť. Makeup má pevné tvrdšie tubičkové balenie, som zvedavá ako ho budem vytláčať von ku koncu používania, zatiaľ to ide bez problémov. Tuba nie je priehľadná, takže prehľad o množstve zostávajúceho produktu máte len na základe jeho hmotnosti. Makeup je tekutej konzistencie bez parfumácie. Je potrebné s ním pracovať pomerne rýchlo, lebo dosť rýchlo zasychá. Dobre sa rozotiera a na pleti vytvára jednoliatu vrstvu. Krycia schopnosť je skôr stredná, ale v prípade potreby sa dá aj trochu vrstviť (alebo použiť korektor). Já mám odtieň Fresh Alabaster, ktorý mojej pleti veľmi dobre sadol. Na tvári vyzerá prirodzene a nemá tendenciu vytvárať masku. Finiš je nádherne matný a matný ostáva. Prvé náznaky mastenia sledujem tesne pred koncom pracovnej doby, teda asi po 9 hodinách od nanesenia makeupu na pleť. Zatiaľ som ho síce nepodrobila skúške bez púdru, ale verím, že aj tam by obstál bez problémov. Makeup má objem 30 ml a kúpite ho za cca 24e.


Maybelline Affinimat mi dala sesternica, ktorá ma podobný typ pleti ako ja a zvykne ma zásobovať rôznymi výrobkami, ktoré jej sedia. Ak mám povedať pravdu, od Affinimatu som veľa nečakala, keďže jeho starší brat Affiniton ma počas používania neskutočne vytáčal. Je určený na mastnú pleť a sľubuje zmatnenie. Opäť je balený v tubičke, z ktorej má makeup tendenciu vytekať, takže ho neodporúčam skladovať na vršku. Na prednej strane je priehľadné okienko, cez ktoré pohodlne vidíte ako odtieň, tak aj množstvo zostávajúceho produktu. Je naozaj mega tekutý, takže ho určite neodporúčam vytlačiť na ruku veľa. Radšej viackrát menšie množstvo. Rozotieranie na pleti je bezproblémové, asi dvakrát sa mi vytvorila "šmuha", ale viac menej to bola moja vina, lebo som sa ponáhľala. Krytie je tiež stredné. Môj odtieň je Vanilla Rose, určite by som na bežné nosenie využila aspoň o odtieň svetlejší. Počas dňa som zaregistrovala, že dosť oxiduje, oveľa viditeľnejšie v porovnaní s ostatnými makeupmi. Finiš po nanesení však vôbec nie je matný, na to potrebujete pleť prepúdrovať. Matný efekt takto ostáva fakt krátko, väčšinou už po 3-4 hodinách vidím náznaky mastenia pleti a potrebujem opätovne použiť púder alebo zmatňovací obrúsok. Pre mňa teda obrovské sklamanie. Jeho objem je 30 ml a cena sa pohybuje okolo 7e.


hore Clinique, dole Maybelline

hore Clinique (Fresh Alabaster), dole Maybelline (Vanilla Rose)

Máte svoj obľúbený makeup alebo stále hľadáte? Aký typ Vám vyhovuje? Aké sú Vaše skúsenosti s makeupmi Maybelline?

Nezabudnite sa zapojiť do koralovej GA!

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017