Bomba a rovno citrusová

6/17/2015 12:30:00 AM




Ak môj blog čítate nejaký čas, určite viete, že milujem ovocné vône, obzvlášť tie citrusové. Tých sa jednoducho neviem nabažiť. Pred nedávnom som si vyberala niečo zo sortimentu slovenskej prírodnej kozmetiky Soaphoria. V prvom rade určite patrí veľké poklona Soaphorii ako takej, pretože majú fakt bohatý sortiment ako na výrobky, tak aj na vône. Verím, že by si vybral každý. Ja sama už mám vyhliadnutých ďalších adeptov z ich ponuky, ale zatiaľ som si dala nakupovací zákaz, nakoľko mám doma momentálne dosť nasyslených zásob. Nakoniec môj výber padol (aj) na telové suflé s geniálnou vôňou Citrusová Bomba


Telové suflé má skvelé balenie - sklenenú dózu, ktorá sa pevne uzatvára pomocou kovového mechanizmu. Celé uzatváranie je ešte vybavené gumkou, ktorá zabráni preniknutiu vzduchu do výrobku. Praktické a ekologické - dá sa použiť opäť (prvý veľký like odomňa) a navyše vyzerá luxusne. Samotné telové suflé vonia naozaj geniálne citrusovo. Pri jeho používaní opakovane bojujem so silným nutkaním ochutnať :D. Obsah vyzerá ako jemne žltý našľahaný krém a rovnaká je aj jeho konzistencia na dotyk - jemnučká penová (druhý veľký like). Pred aplikáciou na pokožku zvyknem nechať suflé v rukách trochu roztopiť - obsahuje totiž jemné zrniečka, ktoré sa teplom rozplynú. Konzistencia sa mení na viac tekutú a olejovú. Nanášanie na pokožku je bezproblémové, jednoducho sa rozotrie a nechá vpiť. To trvá trochu dlhšie ako pri telových mliekach, ale za tú skvelo hydratovanú a prevoňanú pokožku to naozaj stojí. Ja na tele nemám nejakú extra suchú pokožku (snáď len na lakťoch) a preto sa nenatieram každý deň. Možno v zime, keď pokožka viac trpí by som suflé používala každý deň, momentálne mi vyhovuje frekvencia raz za dva dni. Mám pocit, že aj ten druhý deň je pokožka hydratovaná dostatočne a natierať sa netreba.  



Za zmienku stojí aj zloženie telového suflé (v slovenčine, nie latine): kakaové maslo, bambucké maslo, kokosový olej, olivový olej, citrónový extrakt, mandarínkový extrakt, extrakt z kôry pomaranča, extrakt z pomela. Takže samé dobroty!


Telové suflé sa vyrába ručne a ide o slovenský produkt. Nebolo testované na zvieratkách a je prírodné. U mňa si získava čestné miesto na poličke a určite vyskúšam aj iné voňavé verzie. Balenie 125ml kúpite za cenu cca 7-8e ako na nete, tak aj v stánkových predajniach. 

Máte skúsenosti s telovým suflé od Soaphorie? Poznáte nejaké výrobky Soaphoria? Aké parfemácie kozmetiky sú Vaše top? 

PS: Dajte si kúsok dobrej nálady asi najčastejšie hranou pesničkou u mňa momentálne! A ono ten pohľad tiež nie je na zahodenie :) 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ja uplne miluji citrony, porad je do vseho strkam, jsou tak supeeeer :) proc jsem o tom neslysela drive :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že existuje niekto v tomto podobný ako ja :D stále môžeš vyskúšať ešte :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017