6.29.2015

Drevená šperkovnica


Keď sme nedávno maľovali pivnicu, môj drahý objavil pri upratovaní túto krásnu drevenú krabičku so zlatou dekoráciou. Spomínam si na ňu ešte z detstva, tuším v nej babka mala uchované svoje šperky. Hoci moja "zbierka" šperkov a bižutérie by naplnila niekoľko takýchto krabičiek, vybrala som svoje najobľúbenejšie kúsky a tie by som Vám dnes rada aj predstavila.



Moja zbierka je pomerne rôznorodá. Prevláda v nej však strieborná farba, zlatých kúskov mám len niekoľko (väčšinu som nedávno porozdávala, vzhľadom na to, že obrúčku aj snubný prsteň mám v striebornom). 


Najnovšie sa mi doma začali kopiť náhrdelníky. Nikdy som ich veľmi nenosila, nebavilo ma trápiť sa každý deň so zapínaním, keďže som na to úplne ľavá. Medzi moje najobľúbenejšie patria rozhodne tieto kúsky. Čierny s perličkami a bláznivo farebný pochádzajú z ebay. Čierny väčšinou nosím, keď s drahým niekam ideme, lebo je to jeho obľúbený. Farebný zas používam na osvieženie "nudných" outfitov. Biely kvietkový patrí medzi moje najnovšie a dostala som ho od mamky. Je z F&F. Sovičku som si kúpila ešte počas vysokej školy a môže mať už aj 4 roky. Pochádza z H&M a nosila som ju veľmi rada. V poslednom čase už pomenej, ale mám k nej stále citový vzťah. 


Náramky nie sú u mňa nejak hojne zastúpené. Hoci by sa našli ešte nejaké masívnejšie, najradšej teraz nosím tieto jednoduché, ktoré sa dajú pekne kombinovať aj s hodinkami. Je to zmiešanina viacerých setov z Gate a Orsay. V poslednom čase som začala pokukovať po náramkoch Pandora, ale zatiaľ odolávam :-)


Najviac zastúpenou skupinou u mňa sú však náušnice. Tie milujem a preto sa ich tu dnes objaví veľké množstvo. Ako prvé na obrázku vidíte náušnice skôr každodennejšie. Podobné visiace špice boli pred nejakým časom hitom a ja som svoje vysnené niekoľko mesiacov sledovala cez Asos. Boli pomerne drahé, takže som sa nakoniec uspokojila s týmito jednoduchšími z Gate. Sovičkové náušnice pochádzajú zo setu a dostala som ich od drahého. Malé trblietavé bodky sú najnovší prírastok, sú malé, elegantné a zároveň pútajú aj pozornosť. Opäť pochádzajú zo setu a kupovala som ich v C&A. 


Z náušníc na špeciálne príležitosti som Vám vybrala tieto. Veľké strieborné má zaujali svojou masívnosťou a zaujímavým tvarom. Na svoju premiéru zatiaľ čakajú, ale blíži sa jedna svadba a myslím, že na ňu pôjdu. Opäť sú z Gate. Trblietavé modré sa perfektne hodia k mojim modrým spoločenským šatám a krásne ich dopĺňajú. Objednané z aliexpress. Mintové ma zase zaujali krásnou minotovou farbou a napriek tomu, že sú výrazné, nie sú too much. Nosím ich napr. večer von, keď potrebujem ozvláštniť. Odkiaľ sú si však už nepamätám. 


Veľmi si vážim ručnú prácu, preto veľa mojej bižutérie pochádza od zaujímavých ľudí, ktorí sa výrobe šperkov venujú. Tieto pochádzajú zo sashe. Biele a červené pochádzajú od výrobcu, ktorý takto recykluje plasty. Sú jemné, veľmi ľahké a pôsobia až éterickým dojmom. Keďže milujem pásiky, bielo modré srdiečka boli tiež must have. 


A nakoniec tu sú náušnice od ľudí, ktorých osobne poznám a ich prácu obdivujem. Výrazné modré náušnice som dostala od kamarátky k narodeninám. Keď si ich vezmem, majú vždy neskutočný úspech, sú jednoducho úchvatné. Biele a marhuľové (moje svadobné) sú šité a pochádzajú od LadyZet z blogu Gioia di Vivere. Zuzka ponúka toľko nádherných kombinácií, z ktorých je naozaj hrozne ťažké vybrať 1-2. Najradšej by som doma mala všetky. 

Zvyknete nosiť viac bižutériu alebo šperky? Čo nosíte najradšej? Aký je Váš milovaný kúsok?

6 komentárov:

  1. momentálne mám obdobie ked nenosím nič.máš krásne kúsky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ja také odobia mávam z času na čas tiež :)

      Odstrániť
  2. Ja nenosím nič zo šperkov alebo bižutérie, a tak mi to aj vyhovuje. No tvoja zbierka sa mi páči :)
    http://ankalooksword.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017