Levanduľová

6/14/2015 12:04:00 AM


Určite viete o tom, že jedným z najväčších kozmetických prešľapov je zabudnúť sa večer odlíčiť. Keď nie je pleť poriadne čistá, "odvďačí" sa Vám vyrážkami, upchatými pórmi a podobne. Preto by sme na to určite nemali zabúdať. Na odličovanie už dlhé roky používam micelárku, pretože mám pocit, že pleť vyčistí najlepšie a mám po nej svieži pocit pleti. Nedávno som skúšala odličovacie mliečko s kokosom a aktuálne skúšam odličovací olej.


Keď som uvažovala nad odličovacím olejom, napadol ma akosi automaticky Hydrofilný odličovací olej od Saloos. Na výber je niekoľko rôznych variantov. Hoci pre moju pokožku by skôr sedel vo variantách Tea Tree Manuka, Bergamot či Lemon Tea Tree, ušiel sa mi univerzálny levanduľový. Olej by okrem odličovacej schopnosti mal pokožku ukľudnovať, dezinfikovať a mal by pôsobiť aj protizápalovo. Jednoducho nakvapkáte na navlhčený vatový tampón, vytvorí sa Vám emulzia a môžete veselo odličovať :).


Olej sa používa veľmi pohodlne. Odličuje naozaj precízne, dokonca aj Chanel špirálku, ktorá sa veľmi ťažko odličuje zvláda úplne v pohodičke. Čo mi ale vadí, je to, že po jeho použití mi na pleti ostáva mastný film. Nie je mi vyslovene nepríjemný ale mám trochu pocit špinavej pleti. Preto po odlíčení nikdy nezabudnem použiť ešte čistiaci gél alebo pretrieť pleť aspoň micelárkou. V očiach trochu štípe.

Balenie je sklenené, s nálepkou a vyzerá celkom elegantne. Za ďalšiu nevýhodu však považujem aj to, že balenie nemá pumpičku, ale proste ho kvapkáte von priamo z balenia. Niekedy sa Vám na tampón môže vyliať viac, ako by ste potrebovali. Olejček má prekrásnu, typickú levanduľovú vôňu, ktorá mi odličovanie spríjemňuje. Predáva sa v 3 veľkostiach - 500ml, 250ml a 50ml. 50ml olej zoženiete za cca 3,5e. 

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017