Mentolový púder

6/24/2015 03:12:00 PM


Za moju dlhú, predlhú kariéru majiteľky mastnej pleti, som už vyskúšala enormné množstvo rôznych púdrov. Zatiaľ som však nenašla svojho favorita. Preto ma baví neustále nakupovať a skúšať nové. Od púdru požadujem aby pleť zmatnil aspoň na 8 hodín, mal dostatočne svetlý odtieň a aby neprášil tak, že ho miniem za 2 týždne. Posledný používaný No Shine od Famous ma až tak nenadchol, takže som hľadala ďalej. Na niektorom z blogov som narazila na recenziu na púder No-Sebum od ázijskej značky Innisfree.



Osobne sa ázijskej kozmetike nebránim a vždy rada vyskúšam niečo z jej sortimentu. Púder som si objednala z ebay, vzhľadom na to, že na oficiálnej slovenskej stránke bol dosť predražený. Na prvý pohľad sa mi  balenie púdru zdalo pomerne maličké, oproti tým obrom, ktoré som používala doteraz. Samotné balenie je vcelku jednoduché, šrubovacie, v peknej mintovej farbe a so základnými informáciami na vrchnáku. Po otvorení na Vás vykukne labutienka, ktorú ja ale nepoužívam, keďže preferujem nanášanie štetcom. Púder sa nachádza v spodnej časti s dierkami pre presnejšie dávkovanie. Spodná časť je chránená nálepkou, ktorá funguje asi tak 3 nanesenia, takže aspoň to labutienka drží pohromade.


Púder je sám o sebe transparentný, takže Vám nezmení farbu makeupu, čo ja osobne považujem za plus. Je naozaj neskutočne jemnučký, makeup zafixuje a na pleti vytvorí pekne matný finiš. Nanášanie je pohodlné, príjemné, bez nejakých problémov. Rozotiera sa bez problémov a nemá tendenciu ani po čase zvýrazňovať suchšie miesta. Púder má sladkastú mentolovú parfumáciu. Takéto veľmi nemusím, ale na tu chvíľku mi to vôbec nevadí. Zmatňujúca schopnosť je celkom dobrá, po cca 5 hodinách sa lesknem v t-zóne a po zhruba 7 aj na zvyšku tváre. Na pleti nevytvára mapy ani hrudky.


Púder obsahuje výťažky z mäty a výťažok z Jeju. Trochu som googlila, a vyzerá to, že ide o nejakú minerálnu vodu. Gramáž na obale nie je uvedená, ale mám 5g balenie. Kupovala som ho za cca 6e. Na slovenskom eshope ho nájdete  TU. Podľa výrobcu púder neobsahuje parabény a ostatné "nevítané" zložky.

Používate ázijskú kozmetiku? Mali ste už voňavý púder? Ktorý púder je Váš naj? 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Taky mám mastnější pleť a nejraději používám pudr od Lorealu. :) Pěkný článek.
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ktorý od L´Orealu? Vyskúšala by som :-)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017