Quickies

6/10/2015 12:30:00 AM


Poznáte to, chystáte sa na dlhšiu dobu niekam preč. Nalakujete si nechty, ale viete, že tých 10 dní Vám lak na nechtoch nevydrží (česť výnimkám). Balíte so sebou aj odlakovač a fľaštičku s lakom na nechty? Ja som odlakovač doteraz so sebou ťahala vždy, keď som šla z domu  na dlhšie, ako 4 dni. Ťahala, už neťahám. Ale prečo?

Objavila som totiž Quickies - odlakovacie tampóny na nechty. V ružovej plastovej krabičke sa pod ochrannou vrstvou ukrýva 20 odlakovacích tampónov, pripravených na použitie. Tampóny sú obojstranné, z jednej strany hladké, na druhej strane sú vystúpené malé kocky. Sú pomerne dosť tenké, ale pevné. Keď som sa ich chystala prvýkrát použiť, trochu som sa zľakla, lebo sa mi zdali vyschnuté. Predpokladala som, že balenie bolo zle uzatvorené. Ale boli v pohode, hoci sa zdali suchšie, odlakovacou látkou boli napustené dostatočne. V zložení neobsahujú acetón, ale v jej zložení nájdete vitamín E, ktorý by mal pomáhať chrániť nechty a nechtovú kožtičku. Okrem toho je tam aj pantenol, ktorý okolie nechtov premastí a ošetrí. Na môj vkus sú tampóny dosť výrazne parfumované, až tak, že ich vôňu na rukách cítiť zhruba 2 hodinky po odlakovaní nechtov. Nie sú vhodné pre umelé nechty.


Ich schopnosť zbaviť Vás laku na nechty ja štandardná. Krémovky idú dole najjednoduchšie, o trochu väčší oriešok sú laky so shimmerom. Pri trblitavých a pieskových musíte trochu silnejšie a dlhšie prechádzať tampónom po nechte, ale laku sa Vám podarí zbaviť bez väčších problémov. Dokonca som nepotrebovala použiť ani alobalovú metódu a zbavila som sa trbliča. Na fotkách máte ako ilustráciu pieskový lak Gabriella Salvette Stars, odtieň Clementina. Na obe ruky mi postačilo použiť 2 tampóny. Pri lakoch, ktoré majú tendenciu rozmazávať sa na nechtovú kožičku ich ale budete potrebovať viac.



Po použití, ako vidíte, nie je to 100%. Ale určite úspech, keďže šlo o pieskový lak a nebolo potrebné použiť alobal. 

Mňa tampóny teda prekvapili a na cestovanie sú určite super vecičkou. Teraz ich však musím už reálne spotrebovať, pretože sa bojím, že vyschnú. Balenie 20ks stojí 3,4e a kúpite na nete.

Máte skúsenosti s tampónmi na odlakovanie nechtov alebo preferujete klasický odlakovač vždy a všade? 

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017