Spotrebované 5/2015

6/02/2015 12:30:00 AM


Máj (hoci nie taký teplý a slnečný, ako si ho predstavujem) máme za sebou a je teda čas zrekapitulovať si spotrebované výrobky. Tento mesiac ich nebolo až tak veľa - 13 plných a balení a 3 vzorky.



Bioreline kokosové odličovacie mlieko - prečítať si o ňom môžete TU. Vyhovoval mi, avšak kvôli jeho závratnej cene a celkom rýchlej spotrebe ostávam verná micelárke. H 3/4

Balea čistiaci peelignový gél - tento gél som si kupovala minulý rok v Brne, keď som šla navštíviť drahého na stáž a na gél som nejak pri balení zabudla. Gél obsahuje ovocnú šťavu a je určený pre problematickú a zmiešanú/mastnú pleť. Kvôli obsahu peelignových zrniečok som ho po návrate používala len večer, preto aj tak dlho vydržal. Pleť myslím vyčistil dobre a pokojne by som po ňom siahla opäť. H 3/4


Dove Pure antiperspirant - hoci preferujem prírodné deodoranty, ich účinok nie je vždy 100% a preto do práce používam väčšinou klasiku. Snažím sa aspoň vyberať niečo bez parabénov, farbív a podobne. Tento Dove ma celkom sklamal, necítila som sa s ním vôbec príjemne a poteniu tiež nejak extra nezabránil. H 1/4

Balea telové mlieko v spreji - jedna z noviniek od Balea. Písala som o ňom nedávno TU. Zaradilo sa medzi mojich obľúbencov. H 4/4


Garnier Fructis Citrus Detox šampón proti lupinám - neprekonateľný šampón proti lupinám pre mňa. Vlasy dokonale čisté, pokožka hlavy nesvrbí a navyše perfektne vonia. H 4/4

W7 Total Wipeout odlakovač - klasický odlakovač, svoju robotu spravil dobre. H 3/4


Famous No Shine púder - čakala som od neho trochu viac. Vadilo mi najmä to, že na pleti dlhší čas po nanesení vytváral nepekné "hrčky". Recenzia TU. H 2/4

Maybelline AffiniMat makeup - toto je makup, ktorý mi radosť neurobil. Škoda slov. Ak Vás predsa o ňom niečo zaujíma, nájdete ho TU. H 2/4


NYX rúž Iconic - nádherná ružová farbička a skvelý rúž. Avšak sledujem, že sa zmenila jeho vôňa a konzistencia, takže sa zrejme pokazil, hoci som ho ešte nestihala celý spotrebovať. Rada po ňom siahnem opäť. H 4/4

MeMeMe Fat Cat riasenka - buď totálna katastrofa, alebo som mala doma vadný kus. Nájdete ju v tomto článku o prepadákoch.  H 1/4

Clinique Lash Power riasenka - zaradila sa medzi moje TOP riasenky. Odporúčam všetkými desiatimi! Viac o nej TU. H 4/4


Evelin maska so zeleným ílom - ani druhá šanca ma nepresvedčila, že táto maska bude pre mňa to pravé. Škoda, lebo produkty s ílom mi vyhovujú a mám ich veľmi rada. H 2/4

Lavera hĺbková čistiaca maska - tá je zas neskutočná. Počas pôsobenia na pleti máte úžasný svieži pocit a po jej odstránení je pleť jemná, hebká, zapálené miesta sú upokojené a nečistoty zmenšené. Jednoznačne jeden z favoritov! H 4/4


Palmers masážny krém proti striám - vzorka ešte z Ladyboxu. Nejaké extra zjemnenie strií som si nevšimla, no na druhú stranu aspoň nesmrdí ako telové mlieko tejto značky :) H 2/4

Dermacol Detox & Defence denný krém - zo vzorky je krém ťažko hodnotiť. No na môj typ pleti nie je určený. Pleť mi príjemne hydratoval, no na druhú stranu som po ňom bola rýchlo mastná. H 2/4

Mizon All in One Snail Repair krém - určený je na korekciu akýchkoľvek problémov s pleťou, Mňa však na základe 2 použití nedokázal presvedčiť. H 2/4

Ako vyzerá Vaša spotreba za máj? Poznáte/používate niektorý z týchto výrobkov?


A nezabudnite sa zapojiť do koralovej GA!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mlieko v spreji od Balea si poriadne rychlo minula, vzhladom na to, ze to je len novinka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, to je pravda :D ale poctivo, mažem sa skoro každý deň :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017