Aktívne

7/17/2015 10:27:00 AM


Zakaždým, keď mi v mailovej schránke pristane mail od DMky s aktuálnymi novinkami, viem, že môžem očakávať aj nejaký balíček v pošte. Pri tom poslednom som sa trochu preľakla, pretože medzi novinkami boli najmä deodoranty a antiperspiranty. Ak mám povedať pravdu, toto nie je typ výrobkov, kde rada skúšam a striedam. Vždy keď sa dá, tak sa snažím používať prírodné deodoranty a ak potrebujem mať istotou, že sa nebudem potiť, mám svoj overený antiperspirant. No a teraz mám nejaký testovať?!


Domov sme nakoniec dostali Balea roll-on anti-transpirant vo verzii Active, ktorá je určená pre milovníkov športu. Toto leto je pre mňa oveľa viac športové a aktívne ako predtým, takže som ho aspoň mohla podrobiť poriadnej skúške schopnosti (napr. v Tatrách). Všeobecne preferujem guľôčkové deodoranty a antiperspiranty, takže toto bola trefa do čierneho. Balenie je také obyčajné, nie je na ňom nič špeciálne, ale veľmi sa mi páči farebná kombinácia. Ružová a žltá sú nejak aktuálne môjmu srdcu blízke farby. Samotný antiperspirant perfektne vonia. Je to taká svieža vôňa, neviem ju k ničomu priradiť, ale je veľmi príjemný. Nie je to výrazná vôňa, takže sa nemusíte báť, že by prerazil vôňu Vášho parfému. Niektoré deodoranty to robia a ja to neznášam. Aplikácia je pohodová, stačí prejsť po podpazuší podľa toho, ako ste navyknuté. Počas celého používania som nezaregistrovala pocit lepenia. Antiperspirant vpije pomerne rýchlo a môžem sa bez problémov hneď obliecť. Kontrolovala som aj škvrny na oblečení a neboli tam žiadne. 

K účinnosti. Antiperspirant je fajn. Naozaj stiahne potenie a pekne sviežo vonia. Hoci sľubuje 48 hodinovú ochranu, bola by som s týmto vyjadrením skôr opatrná. Mne sa osvedčil počas klasického pracovného dňa, keď nemám veľa stresu. S potením som nemala absolútne žiadny problém. Trochu horšie je to pri potení zo stresu. Vtedy nefunguje úplne tak 100%, ako by som si predstavovala. Preto si ho zvyknem obnoviť. Rovnako je to aj pred športom. Pridám ešte jednu vrstvu a fungujem ďalej.

Antiperspirant teda hodnotím pozitívne, ako sa hovorí - za málo peňazí (1,49E) veľa muziky. Predáva sa v rôznych verziách, aktuálnymi novinkami sú verzia Active a ružové pomelo. Ako každý antiperspirant obsahuje hliník, inak by asi nebol účinný. Aspoň, že tam nie je alkohol, takže je tu menšia pravdepodobnosť podráždenia pokožky.

Používate antiperspiranty alebo dávate prednosť deodorantom? Sledujte zloženie výrobkov? Akú formu preferujete - guličkové alebo sprejové?

Ďakujem DM drogérií za možnosť vyskúšať tento výrobok.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Áno, sledujem zloženie výrobkov. Počas víkendov a dovolenky používam deodoranty bez hliníka. V práci sa však človek potiť nemôže a teda hliníku sa nedá vyhnúť. Sledujem však, aby antiperspirant s hliníkom neobsahoval ďalšie nevhodné látky ako sú napríklad parabény, alkohol, či látky umožňujúce prienik iných látok do pokožky (Triclosan, C12-15 Allkyl Benzoate, PPG-14 Butyl Ether, Polyethylene Glycol, Propylene Glycol).
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip na ďalšie škodliviny, ja zvyknem sledovať len ten hliník, max. ešte parabény. Tvoj obľúbený prírodný deo?

      Odstrániť
    2. Ja ešte len hľadám. Účinkom ma veľmi zaujala Alva , ale tam bol problém s nepraktickým balením a nebol celkom bez hliníka (Amonium Alum). Citala som pozitivne recenzie na tuhy prirodny deodorant Jason, takze najblizsie ho mam v plane vyskusat.

      Odstrániť
    3. Jason je bežne dostupný u nás v eshopoch, alebo ho budeš objednávať zo zahraničia?

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017