7.27.2015

Filmové tipy na upršané letné dni

Hoci leto by malo byť pekné, teplé a slnečné, nevyhneme sa ani tým dňom, kedy je chladnejšie a prší. Pre mňa to tentokrát je aj pohladením, pretože som tie hrozne horúčavy už nezvládala. Predsa len... pariť sa viac ako 8 hodín v neklimatizovanej a rozhorúčenej budove, povinne v dlhých nohaviciach a košeli nie je žiadna sranda. Takže si to ochladenie teraz aj užívam. A keď prší, na skrátenie dlhej chvíle dobre poslúži aj fajn film. Takže opäť zopár mojich tipov. 

(zdroj)

Posledný film, ktorý som pozerala je film Locke. Hlavný hrdina Ivan Locke (inak geniálny Tom Hardy) cestuje jeden večer autom do Londýna, pričom počas jazdy musí vybaviť niekoľko veľmi dôležitých telefonátov. Celý čas vlastne sledujete jeho samotného v aute ako telefonuje a ako sa každým jedným telefonátom jeho život mení. V prvom momente som myslela, že ma tento film bude nudiť. Skutočnosťou bol práve opak - nemohla som sa odtrhnúť! 

(zdroj)

Pomerne nedávno som si konečne pozrela aj film, ktorý som plánovala pozerať už dlhšie, ale akosi som sa k nemu nemohla dostať. Vedľajšie účinky Vás zavedú do prostredia Manhattanu k mladému páru Martinovi a Emily. Ich spoločný život, plný peňazí a užívania sa zmení keď Martina (Chaning Tatum) zatvoria do basy za spreneveru a jeho manželka Emily (Rooney Mara) sa v tom čase utápa v depresiách. Všetko pokračuje aj keď Martina z väzenia prepustia a Emily skoro spácha samovraždu. Na scénu prichádza psychiater (Judd Law) a farmakoterapia. Film so zaujímavou zápletkou, kedy neviete komu vlastne veriť a prekvapivým koncom. Pre mňa fascinujúci najmä z pracovného hľadiska, ale verím, že bude baviť aj Vás. 

(zdroj)

Pokiaľ patríte (alebo aj nepatríte) medzi obľúbencov európskych filmov a nevadí Vám čierny humor, určite odporúčam pozrieť si Divoké historky. Ide o španielsky poviedkový film, ktorý sa točí okolo toho, čo sa stane, keď človeku prasknú nervy. Všetkých 6 historiek sa vydarilo, niektoré kúsok viac a niektoré kúsok menej. Neviem sa však rozhodnúť, či ma viac bavila úvodná historka v lietadle alebo historka o profesionálnom odpaľovačovi starých budov. Posúďte sami! 

(zdroj)

A poďme k animáku! Pieseň mora som si pozrela na Deň detí v bratislavskom kine Lumiére. Ide asi o najkrajší animovaný film aký som kedy videla. Celkové prevedenie je famózne, k tomu nádherná hudba a príbeh, ktorý dýcha emóciami. Stretneme sa s rodinou - otcom, synom a dcérou na ostrove s majákom, ktorí Vás prenesú do nádherného sveta keltskej mytológie, medzi tulenie víly, škriatkov a zlú soviu čarodejnicu. Určite Vás chytí za srdce, aj keď už máte podstatne viac rokov. 

(zdroj)

Na koniec tu dnes mám aj jeden dokument. Módny dom Dior dostal nedávno nového kreatívneho riaditeľa, takzvaného "minimalistu" Rafa Simonsa. Dokument Dior a Ja mapuje tvorbu jeho prvej haute couture kolekcie, na ktorú mal rekordne málo času. Ak Vás vždy zaujímalo, čo sa vlastne deje v módnom dome, ako vznikajú návrhy, kto ich kreslí, kto ich realizuje, ako sa organizujú prehliadky a koľko maličkostí je v tomto procese ešte dôležitých, tento dokument Vám ich určite všetky zodpovie. 

Aké zaujímave filmy ste videli v poslednom čase Vy? 

8 komentárov:

  1. Tyto filmy moc neznám, ale kouknu se na Dior a já! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zatiaľ som nevidela ani jeden z týchto filmov, ale určite si ich pozriem, keď príde jeden z tých upršaných dní ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že budeš rovnako nadšená ako ja :)

      Odstrániť
  3. ten side effects som si dala hned stiahnut vyzera dobre:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ma potom zaujíma tvoj názor na film :)

      Odstrániť
  4. Já jsem nějak hodně filmů za léto nestihla, ale určitě musím doporučit Falling Overnight a Zlodějku knih. Z tvých doporučení mě zaujal ten animovaný film.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017