Letný krém s grepom a ríbezľou

7/23/2015 12:30:00 AM


Moje leto je tento rok v znamení ovocia. Nielen vo forme jedla, ale aj v kozmetike. Hoci ja všeobecne milujem všetko ovocné, toto leto je moja láska niekoľkonásobná. Okrem voňavých letných sprchových gélov som objavila aj dokonalé telové mazadlo na toto horúce letné obdobie. V Lidli sa niekdy podarí nájsť nejaký klenot a presne medzi tie klenoty by som zaradila aj Perfecta Spa Body Mousse, teda telovú pena s grapefruitom a čiernymi ríbezľami. Na obale je síce napísané, že ide o výrobok so zoštíhľujúcim efektom, ale úprimne: poznáte nejaký, ktorý takto naozaj funguje? Ja nie, takže veselo krémujem celé telo. Ako aktívna látka je v zložení uvedený kofeín (ak by náhodou).



Telová pena má štandardné balenie s viečkom, ktoré je v príjemných odtieňoch modrej farby a doplnené je ilustračným obrázkom ovocia. Viečko sa dá v pohode odšrubovať. Pred použitím je obsah  ešte chránený alobalovou vrstvou, ktorú musíte odstrániť. Samotná pena je fialovej farby, čo považujem za jeho veľkú nevýhodu (zloženiu veľmi nerozumiem, ale moc prírodné asi nebude). Nikdy som nepochopila, aký význam má pridávať do telovej kozmetiky zbytočne farbivá. Konzistenciou ide o ľahší, až gélový krém. Rozotiera sa veľmi jednoducho, bezproblémovo. Do pokožky vpíja rýchlo, takže nie je potrebné extra dlho čakať s obliekaním. Pokožka po krémovaní nie je mastná, ani lepkavá. Čo na nej milujem najviac je to, že  geniálne vonia. Fakt ako čierne ríbezle s jemnou prímesou grepu. Vôňa sa dokonca aj nejaký čas na pokožke udrží. Nie je však natoľko výrazná, aby prebila vôňu parfému alebo deodorantu, ale je ju dobre cítiť. Schopnosť hydratovať pokožku je priemerná, na leto a na normálnu, nie suchú pokožku je úplne postačujúca.


Telovú penu som si teda celkom obľúbila a keď bude opäť v ponuke rada po nej siahnem (alebo vyskúšam aj nejakú inú voňavú variantu). Obsahom má 250ml a stála tuším okolo 4e. 

Aké máte skúsenosti s kozmetikou z Lidlu? Ktorý výrobok je Váš obľúbený?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. To musí fakt dokonalo voňať :3 Ja v Lidli veľmi kozmetiku nekupujem, ale asi by som sa tam mala ísť občas pozrieť :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež veľmi nie, iba odlakovač :) ale tomuto sa proste nedalo odolať :)

      Odstrániť
  2. popravde bojím sa kupovať tieto veci z lidl.jedna panska voňavka je tam priam genialna,ta je super.inak sprchujeme teraz malinovym peelingom z oriflame,celkom fajný

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, je to risk, lebo vlastne nevieš, čo kupuješ. Ale raz za čas sa oplatí. Mojím obľúbeným? :)

      Odstrániť
  3. Vypadá moc příjemně. Takovéto jemné vůně mám moc ráda a pokud se po ní pokožka nelepí, nic už nechybí :D

    http://www.maredifragole.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ho odporúčam! Snáď ešte budú v Lidli v ponuke :)

      Odstrániť
  4. Na kozmetiku z Lidlu počujem samú chválu :)
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017