Letný špeciál: Najvoňavejšie letné sprcháče

7/11/2015 12:30:00 AM


Je horúci letný deň, slnko praží, je dusno a ja musím stráviť viac ako 8 hodín v betónovej džungli. Nalievam sa vodou, snažím sa ovievať a aspoň takto sa osviežiť. Ale viem, že to pravé osvieženie ma čaká až doma - presne tak, je to poriadne chladná sprcha! A čo patrí k sprche? Samozrejme, dobrý sprchový gél. Ideálne s nejakou letnou, šťavnatou, ovocnou vôňou. Dnes Vám ponúkam prehľad 6 sprchových gélov, ktoré budú mojimi favoritmi toto leto.



Sprchový gél, ktorý som si kúpila už tretíkrát je jediný zástupca prírodnej kozmetiky v tomto výbere. Ide o sprchový gél Nonique Paradise Punch. Skvelá kombinácia vôní mandarínky, kiwi a pomaranča robí z tohoto jemne žltkavého gélu priam energetickú bombu. Jeden z dlhodobých favoritov. Objem 200ml kúpite za približne 4,90e. 

Vo výbere sa zákonite musí objaviť aj zástupca českej značky kozmetiky Dermacol a radu Aroma Ritual. Tá sa v poslednom čase rozrástla o niekoľko nových vôní, z ktorých mňa najviac zaujala osviežujúca varianta Sladké Mango (hoci aj ten citrónový a mandarínkový mám doma). Mango ako ovocie mám veľmi rada a jeho vôňu milujem (asi jediná u nás v domácnosti). Sprchové gély Aroma Ritual všeobecne považujem za podarené, takže nebolo čo riešiť. Objem 250ml stojí 2,19e. 

Druhým sprchovým gélom, ktorý sa na mojej poličke v kúpeľni vyskytuje pravidelne je peelingový sprchový gél Oriflame Nature Secrets s malinou a mätou. Vonia úplne na zjedenie, pokožku krásne zjemní, osvieži a  je proste na zjedenie. Jednoznačne jedn z najlepších. Zoženiete vo viacerých veľkostiach, 400ml stojí 5,40e.


Sprchový gél Radox Uplifting s vôňou ružového grepu a bazalky som objavila náhodou v nejakom výpredajovom koši. Vzala som vtedy viacero voňavých verzií, ale táto ma zaujala najviac. Vôňa pomerne verne kopíruje grep a bazalky je tam len jemný závan. Nemusíte sa teda báť, že budete voňať ako šalát. Objem 250ml som v tom výpredaji kúpila za 1e. 

Pre tých, ktorí radi striedame vône sprchových gélov sú geniálnou vychytávkou sprchové gély Balea. Pri každej návšteve DMky objavím minimálne 1 novú vôňu. Melón je jednou z typických letných vôní a tento gél je jeho vernou kópiou. Možno by mi bol viac pochuti, keby nebol zámerne zafarbený na zeleno, ale tak nevadí. Balenie s objemom 250ml kúpite za 0,99e. 

Posledným gélovým voňavým tipom je sprchový gél Palmolive z edície Mediterranean Moments a vôňou jahôd a marhulí. Ide o jediného krémového zástupcu. Výrobky Palmolive som niekedy nemala veľmi rada a vlastne ani netuším, čo bolo príčinou. V poslednom čase ich teda veľmi rada objavujem a skúšam. Sprchový gél ma objem 250ml a stojí okolo 2,59e.

Aký je Váš favorit v oblasti sprchových gélov? Zameriavate sa na nejaké špecifické vône (napr. citrusové, ovocné), alebo kúpite čo Vám padne do oka?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ja mám najradšej sprcháče od Dove..ale tie sú trochu drahšie a keď sme s priateľom objavili v DMke veľa druhov týchto Balea sprcháčov a ešte k tomu v akcii 3 za cenu 2... no nekup to. :-D Každý sme si vybrali aké nám najviac voňali. Momentálne u mňa vyhráva sprchový od Baley, taký modrý, je vhodný po opaľovaní. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dove sú tiež fajn, mám rada ten uhorkový. A o tom po opaľovaní som už kdesi čìtala, musím sa po ňom v dmke pozrieť. Ďakujem za pripomenutie :)

      Odstrániť
  2. Nejraději mám rozhodně sprcháče od Dermacolu a pak taky od Yves Rocher! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017