Letný špeciál: Najobľúbenejšie letné laky na nechty

7/05/2015 02:39:00 PM


Ak sa bavíme o kozmetike, verím, že u každej ženy nájdeme niečo, čo je jej mániou. Niektorá potrebuje veľa rúžov, iná rozjasňovačov. Ja som jednoznačne takou maniačkou na laky na nechty. Ešte predtým, ako som začala blogovať a viac sa venovať kozmetike, som sa v lakoch vyžívala, čo mi vlastne ostalo dodnes. V lete, keď sa kvôli teplu viac odhaľujeme, je na očiach viac aj naša manikúra. Ale ja si myslím, že upravené nechty by mala mať žena stále. Predsa len, ruky veľa používame pri sociálnom kontakte (podanie rúk,...) a tiež sú významné počas komunikácie (gestikulácia,...). Nemali by sme ich teda zanedbávať. 


Ak sa zamyslíte a porovnáte si svoj šatník, líčenie a lakovanie nechtov v letných mesiacoch a zimných mesiacoch, vidíte tam nejaký rozdiel? Ja jednoznačne áno. V zimných mesiacoch viac inklinujem k farbám tmavým a tlmeným. V lete sa viac dokážem odviazať. Užívam si neónky, výrazné farby, trbliče a rôzne zaujímavé efekty. 


swatchovala som len na papier, keďže lakovať toľko rôznych lakov sa mi fakt nechcelo :) 

Ak by som si mala vybrať obľúbenú značku lakov na nechty, určite by vyhrala O.P.I. Ich laky sú podľa mňa naozaj kvalitné. V prvom rade ponúkajú veľký výber nádherných odtieňov, pravidelne vznikajú nové kolekcie. Samotné laky schnú celkom rýchlo do pekného lesku. Dostatočne kryjú v 2 tenších vrstvách (pri svetlejších treba pridať ešte 1). Výdrž je taká akurátna, 4-5 dní, potom sa oťukajú končeky. Na toto leto mám prichystané tieto 3 odtiene: Toucan Do It If You Try a Kiss Me I´m Brazillian (z Brazil kolekcie) a Coca-Cola Red (z Coca-Cola kolekcie).



Za veľmi podarené považujem spomedzi drogérkových lakov určite laky Rimmel. Majú perfektne široké štetce, vďaka ktorým nalakujete nechty raz-dva. Schnutie je trochu pomalšie, ale nie je to žiadna závratná doba. Schnú do lesku. Na plné krytie treba 2-3 tenšie vrstvy. Výdrž zhruba 4 dni, ak viac máčate ruky vo vode, tak aj trochu menej. Na leto mám rada odtieň Peppermint, ktorý je vhodný najmä keď idete k vode. Rovnako sa mi páči aj kombinácia svetlučkého laku na nechty a opálenej pokožky. Na tento účel je určite vhodný 60 sekundový lak Lose Your Lingerie z kolekcie Rita Ora. 



Z ďalších lakov mám veľmi rada lak Inglot v odtieni 382, asi preto, že to bol môj svadobný lak. Musím povedať, že vydržal bez poškodenia skoro celý týždeň po svadbe (cca 7 dní), čo je asi môj rekord. Má tenší štetec a dosť pruhuje, takže sú potrebné aspoň 3 vrstvy. Lak Pupa Lasting Color v odtieni 518 má krásnu neónovú koralovú farbu (fotka ho dosť skreslila), ktorá je veľmi výrazná a vyžaduje dokonalú manikúru. Je dobre krycí aj v 1 vrstve, ale kvôli výraznosti farby zvyknem lakovať aspoň 2. Výdrž je priemerná, tie 3-4 dni zvládne v pohode. Ak by ste chceli podporiť jeho neónovosť, odporúčam lakovať na biely základ. 



Samozrejme, leto je aj časom na rôzne efektné laky. Vyžívam sa preto v rôznych trblietavých záležitostiach. Medzi najnovšie patri O.P.I. Orange You Fantastic! z Coca-Cola kolekcie. V jemne oranžovom základe nájdete poriadnu dávku oranžových, zlatých a strieborných trblietok rôznych veľkostí. A jednou chuťovkou na záver je holografický lak od GOSH. Holografické laky sa všeobecne dosť zle používajú, pretože sa ťažko dosahuje jednoliata vrstva a veľmi rýchlo sa začnú ošúchavať. Treba ich preto lakovať precízne v tenkých vrstvách. Výdrž je síce kratšia, ale ten efekt za to stojí. 

Rozlišujete laky na zimné a letné? Aký je Váš aktuálne obľúbený lak? 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. ten ružovy lak inglot sa mi hrozne pači:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. On je skôr viac marhuľkový, len tie fotky to strašne skreslili :/

      Odstrániť
  2. V akej cenovej kategórií sú opi laki? :) ja som ich ešte nikde nevidela ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majú ich na parfums.sk, pohybujú sa okolo 9e, ale často sa nachádzajú v akcii, takže ich zoženieš aj za 5e. Navyše majú veľmi bohatý objem (15ml), takže ich budeš mať na dlho :)
      Ja zvyknem objednávať aj z ebayu a vychádzajú okolo 6-7e :)

      Odstrániť
    2. už už som sa na to chcela opýtať.idem to popozerať.opi som videla za 14 e auuuuajs

      Odstrániť
    3. Inak, niekoľko pekných odtieňov majú za cca 6e aj na krasotike :)

      Odstrániť
  3. Aj ja mám veľmi rada laky od Rimmelu, podľa mňa schnú dostatočne rýchlo, hlavne tie Lycra Pro a páčia sa mi farby, nejde o úplne bežné odtiene, ale dajú sa nájsť aj nové netradičné.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, lycra schne určite lepšie ako Rita Ora. Táto moja lycra je už ale trochu staršieho dáta (doma ho mám už cca 2 roky), takže možno aj preto sa mi zdá trochu pomalý :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017