Random

7/20/2015 12:30:00 AM

Opäť sa mi po nejakom čase v telefóne nazbieralo niekoľko fotiek, ktoré si zaslúžia publikovať :)

Absolvovali sme svadbu s takýmito nádhernými kytičkami


Môj účes. Keďže sme ráno museli na miesto cestovať, mala som termín na 6:15 (takto vyzeral účes po 2,5 hod v aute)
Vrámci snahy o zdravšie stravovanie takto vyzerajú aktuálne moje maškrty - káva s kokosovým mliekom a strúhaná mrkva s citrónom a ananásom
Aktuálne najobľúbenejšia kabelka - Michael Kors Dillon

Konečne som sa dala prehovoriť na turistiku a šli sme do Tatier - Zelené pleso 
Zelené pleso a ja
Nerozlučný pomocník na hory s krásnou kokosovou vôňou 

Vodopád Skok

Chodíme venčiť do útulku havkáčov ♥ 

Čo máte nové Vy? :) 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. na vodopade Skok som bola tiež a chystám sa tam so synom.pekná prechádzka.tiež som začala zdravšie jesť.najlepšie je raňajkovať ražný chlieb a zabiť to milka čokoládou na nervy..ach jaja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skok je taká pohodka. My sme dorazili do Tatier až poobede, tak sme to ešte využili :)
      Ty Milkou, je sušienkami Koka alebo Merci :D

      Odstrániť
  2. ten účes je super, nikdy sa mi taký pekný drdol nepodarilo vytvoriť a ta struhana mrkva mi privolala spomienku na detstvo, mama mi do toho struhala aj jablko, dala by som si to aj teraz. :D fotky z tatier sú krasne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ ani mne, ešteže máme kaderníčky :) Mrkva je zdravá, takže ti nič nebráni dať si túto dobrotu ;)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017