Spotrebované 6/2015

7/02/2015 08:58:00 PM


Konečne máme prázdniny! Teda, máte prázdniny :) ako je už zvykom, vždy koncom/začiatkom mesiaca sa na blogu objavuje článok o spotrebovaných produktoch. A inak to samozrejme nebude. Tento mesiac som spotrebovala 6 plných balení, 7 malých balení a 2 vzorky. A na hodnotení dnes budem štedrá :) 



Dermacol Aroma Ritual Caribbean Dream sprchový gél - sprchové gély od Dermacol mám veľmi rada, lebo nádherne voňajú. A tento nie je výnimkou. Sprchový gél vonia po ananáse a kokose, čím mi neskutočne pripomína Piňacoladu. Jeho používanie ma perfektne naladilo na leto. H 4/4

Soaphoria telové suflé Citrusová bomba - bola to ozaj bomba, o ktorej som písala viac TU. H 4/4


Quickies odlakovacie obrúsky - tieto som Vám predstavovala pomerne nedávno TU. H 3/4

Ryor krém s fytosfingosinom pre problematickú pleť - tento pleťový krém mám veľmi rada, pokožku dobre hydrauje, je skvelý aj ako podklad pod makeup. A myslím, že aj pleť počas jeho používania vyzerá lepšie a nedokonalostí je menej. Rada sa k nemu vraciam. H 4/4


Chanel Sublime de Chanel špirála - jedna z najlepších špirál, aké som kedy vyskúšala. Až mi je ľúto, že ju musím vyhodiť. Viac si o nej prečítate TU. H 4/4

Clinique Anti-Blemish Solutions makeup - veľmi dobrý makeup na problematickú pleť, ďalšie balenie už mám nachystané. Recenzia TU. H 4/4 


H&M masky zhodnotím naraz. Tieto masky si nezvyknem kupovať, ale naposledy som nejaké kúsky prihodila k nákupu, aby som ich vyskúšala. Malinová, ktorá je určená na vyčistenie pórov v prvom rade dokonalo voňala (ako malinový jogurt). Po jej použití som mala pocit čistejšej pleti, hoci to nebola najlepšia akú som vyskúšala na tento účel. Bonusom ale bola hladučká pleť. Uhorková zlupovacia nevoňala nijak extra, skôr tak neutrálne. Zlupovanie bolo v pohode, nebolelo a nebolo také silné, ako pri iných maskách. Rozdiel som videla najmä pri čiernych bodkách na nose, tých ubudlo asi o 20%. Posledná s výťažkom z mŕtveho mora ma bohužiaľ vôbec nezaujala. V budúcnosti by som snáď znovu siahla po uhorkovej. Každá vystačila na 2 použitia. 

Lavera maska s mätou - to je iná káva. Pleť nádherne upokojila, zmizli červené miesta, nedokonalosti sa zmenšili, niektoré aj úplne zmizli. Hodnotím ju ako jednu z najlepších, aké som kedy vyskúšala. H 4/4


Rituals Yogi Flow sprchová pena - keďže som začiatkom mesiaca bola v Bratislave na školení, podarilo sa mi spotrebovať aj niekoľko mini balení. Sprchovacia pena na mňa vždy pôsobí veľmi luxusným dojmom a jej používanie si doslova užívam. Táto mala príjemnú sladkú, hrejivú vôňu. S radosťou by som siahla po plnom balení. H 4/4

Versace Yellow Diamond telové mlieko - ideálna veľkosť na cestovanie. Túto vôňu mám rada a momentálne sa snažím spotrebovať jej parfúmovanú verziu, takže sa mi telové mlieko celkom hodilo. Pokožka bola po použití hydratovaná a dosť výrazne voňala, čo mi neskôr už začalo trocha vadiť. H 2/4


Bioderma Sébium H20 micelárna voda - tú tuším všetci poznajú a netreba ju predstavovať. H 4/4

Weleda Citrus telové mlieko - telové mlieko prírodnej značky nebolo veľmi hydratačné, ale mojej pokožke postačovalo. Malo fajnú citrusovú vôňu a vlastniť plné balenie by mi vôbec nevadilo. Výrobky Weleda sú na môj vkus však pomerne drahé. H 3/4

Ponio mydlo s vôňou Cukrová pivonka - klasické mydlo, ktorého polovicu som stihla použiť a zvyšok mi záhadne niekam zmizol (alebo ho niekto vyhodil). Bohužiaľ, vôňu pivonky som z neho nejak extra nepostrehla. H 2/4 

Poznáte niektorý z týchto výrobkov? Aká je Vaša bilancia za mesiac jún?

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017