Spotrebované 7/2015

7/30/2015 12:30:00 AM


Prvú polovicu prázdnin máme už za sebou, takže je čas si zrekapitulovať spotrebu za júl. Celkovo tu máme 8 plných balení a 2 mini balenia.


Nonique Paradise Punch - sprchový gél s najdokonalejšou vôňou. Viac o ňom nájdete TU. H 5/5

Altermed Pantenol Forte - telové mlieko s jogurtom a pantenolom je mojim zaručeným trikom na mierne spáleniny od slnka alebo na podráždenú pokožku nôh po holení. Odporúčam vyskúšať, fakt plní svoju úlohu. H 4/5


Figs & Rouge French Vanilla - jeden z najskvelejších krémov na ruky, ktorých voňal ako geniálne vanilkové fornetti. Mňam. Viac o ňom nájdete TU. H 5/5

Balea Urea Fusscreme - najlepší krém na nohy, bez debát. H 5/5

Alverde Fruchtiger Traum - tretie telové maslo z vianočnej sady, na ktoré som nejak zabudla a dostala som sa k nemu vlastne až teraz. Maslo príjemne pomarančovo voňalo, rozotieralo sa pohodlne. Vpíjanie bolo trochu pomalšie a pokožka bola po natretí jemne mastná, ale to prírodnému produktu bude odpustené. H 4/5

Balea Rasiergel - jediný nie je na fotke, lebo mi ho mamča stihla vyhodiť. Tentokrát som mala verziu so sviežou vôňou tmavého ovocia. Tento gél je klasika ku ktorej sa rada vraciam. Je to výrobok - veľa muziky za minimum peňazí. H 5/5


Saloos Levanduľa - olej na odličovanie z ktorého mám teraz ku koncu používania trochu rozpoluplné pocity. Čím dlhšie som ho používala, tým viac som s ním mala problém v očiach. Odličovanie bolo pohodové, ale v očiach mi doslova vadil a zhoršoval mi videnie. Akoby sa mi na očiach vytvorila olejová vrstva, cez ktorú som poriadne nevidela. Zrejme už viac nebudem skúšať. Recenzia TU. H 2/5

Lush Dark Angels - výborná čistiaca roláda na problematickú pleť, ktorá pleť dokonale vyčistí a zjemní. Ja ju používam vždy pred aplikáciou masky, pre zvýšenie účinnosti. Okrem blbej dostupnosti jej naozaj nemám čo vytknúť. H 5/5


Avéne Eau Thermale - popravde vlastne netuším, na čo sa tieto vody používajú. Toto bola vzorka pribalená k nejakému časopisu a dala mi ju mamka. Nakoniec som si ju vzala na cestovanie a používala som ju na navlhčenie odličovacieho tampóna s hydrofilným olejom. Na to bol fajn. Ale inak neviem.  H 3/5

Bioderma Sébium H2O - klasika, ktorú všetci poznáme v ideálnej cestovnej veľkosti. H 5/5

Ako vyzerá Vaša spotreba za tento mesiac? Poznáte niečo z týchto výrobkov? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. ten krém na ruky od figd&rouge by som raz chcela vyskúšať :) a krém na nohy s ureou milujem aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéééj :) Veľmi doobré produktíkypoužívaš :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017