Veľká a odvážna...

7/08/2015 12:30:00 AM


... tak nejak by sme mohli preložiť názov riasenky od Avonu - Big&Daring Volume Mascara. Túto riasenku obdržalo veľké množstvo bloggeriek na testovanie vtedy keď bola čerstvou novinkou. Mňa vtedy celý ten rozruch okolo nej dosť odradil a ku kúpe a vyskúšaniu tejto riasenky som sa dostala až nedávno. Recenzie na ňu boli zväčša celkom pozitívne, čo prebilo aj tú nechuť spôsobenú bloggerským boomom. Predsa len, vyskúšať (vraj) dobrú riasenku za celkom málo peňazí sa oplatí.


Ja si riasenky primárne kupujem podľa toho, ktorá ma zaujme alebo podľa kladných recenzií na blogoch a veľmi neriešim, či ide o riasenku objemovú alebo predlžujúcu. Keďže mi boli nadelené celkom obstojné mihalnice, nezvyknem si vyberať podľa typu účinku. Big&Daring je ale v princípe riasenka objemová. Obal sa mi zdá príjemný a jednoduchý, niekomu sa ale môže zdať nudný. Je pomerne hrubý, smerom ku koncom sa ale zužuje, vďaka čomu sa počas nanášania celkom dobre drží v ruke. Je celý čierno-biely, zaujímavým aspektom je červená skosená plocha na vrchnáčiku. Riasenku mám v odtieni Black. Prvým prekvapením pre mňa bola zaujímavá kefka. Je klasická štetinová, pomerne masívna s rôznymi dĺžkami štetiniek. Vytvárajú akoby vejár. Pri niekoľkých prvých použitiach naberala dosť farby, takže ju bolo potrebné pred každým nanesením poriadne a pracne očistiť.


Musím sa priznať, že efekt riasenky ma poriadne prekvapil. Určite som od nej nečakala toľko. Ona totiž mihalnice v prvom rade zvýraznila a naozaj zahustila. Navyše, ich celkom aj predĺžila a mala som pocit, že ostali aj pekne vytočené. Až sa mi tomu nechcelo veriť. Na dotyk ostali mihalnice pružné, nedialo sa žiadne ich "stvrdnutie", ako sa mi to stáva pri iných riasenkách. Ale aby sme nehovorili len o pozitívach. Fakt si teba dávať pozor na to, aby na kefke nebolo zbytočne veľa produktu. Rovnako to platí aj pri vrstvení. Veľmi opatrne, inak si koledujete o nepekné zlepenie mihalníc, alebo si na oku vytvoríte zhluky produktu. Počas používania som nezaregistrovala, žeby sa riasenka rozmazávala. Napriek tomu, že som alergik a teraz je to "moje" obdobie spojené so slzením oči,  riasenka drží ako pribitá, bez vytvárania šmúh pod okom. Rovnako, riasenka nemá tendenciu sa drobiť. Tesne po nanesení sa môže odtlačiť na viečko, ale dá sa dobre odstrániť vatovou tyčinkou. Trošku ťažšie sa však odličuje, odličovacím olejom to veľmi neide, micelárka to zvláda lepšie, ale nie je to žiadny zázrak. Zvyknem teda nechať na očiach pôsobiť odličovací olej Saloos, stiahnuť koľko ide a zvyšok potom drobím prstami pod vodou v sprche. Nie je to práve najšetrnejší spôsob, rada si teda nechám od Vás poradiť, ako s týmto bojujete.


Riasenka Big&Daring ma teda naozaj prekvapila a keď sa mi podarí vymyslieť nejaký lepší spôsob jej odličovania určite po nej s radosťou siahnem opäť.  Objem riasenky je 10 ml, kúpite ju v 4 farbách (black, blackest black, brown black, navy) aj vo vodeodolnej verzii a stojí aktuálne 3,90e.

Máte skúsenosť s touto riasenkou? Ako ste s ňou boli spokojné? Ako ste riešili jej odličovanie? Ktorá je Vaša top riasenka?  Dáte sa zlákať bloggerským boomom, alebo Vás tiež zvykne odradiť?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. pravdu povediac ja som tuto riasenku nevidela vobec na blogoch, hneď ako som dostala do ruky avon a videla som ju ma zaujala tak som si ju hneď objednala a až neskor som začala citat od blogeriek recenzie na ňu a tak som sa potešila že boli pozitivne, musimpovedať že je naozaj velmi dobra:)) pre buducnost si ju určite ešte kupim, čo sa tyka odličovania išla mi dole odličovacim mliekom ale aj ľahkym kremom od nivei takže stym problem nebol:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi som mala šťastie práve na tie blogy, ktoré ju recenzovali :)
      takže mlieko? ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  2. používam ju ako vodeodolnú.len sem tam.je fakt dobrá,len to odličovanie.dávam ju dolu mandlovým olejom na mokrom tampone a potom micelárkou garnier.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej odličovanie je fakt desné. Ďakujem za tip :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017