8.08.2015

Créme de la créme


Celý život niečo hľadáme - niekto lásku či šťastie a niekto tu "pravú" maskaru, lícenku či makeup. Ja som svoj správny makeup hľadala dlho. Stálo to veľa skúšania, testovania, niekedy aj peňazí. Ale mám ho. Dnes Vám predstavím slávny makeup od Revlon - Colorstay. Prvýkrát som ho vyskúšala vďaka mojej sesternici, ktorá ma ním líčila na svadbu. Nakoniec sme zistili, že mi veľmi dobre sedí a tak mi celú fľaštičku rovno nechala. Je to pomerne známy produkt, veľa ho chváli napr. makeup artistka Lisa Eldridge. Dokonca patrí medzi najlepšie makeupy pre mastnú a zmiešanú pleť (takže aj pre mňa).


Makeup kúpite v priehľadnej sklenenej (fakt, žiaden plast) fľaštičke s plastovým uzáverom. Treba si dávať pozor, lebo existujú dva druhy - Colorstay na mastnú a zmiešanú pleť a Colorstay na normálnu a suchú. Odporúčam poriadne čítať údaje na fľaštičke. Odtieňov sa vyrába dohromady 20, takže si vyberie naozaj každý. Ja som skôr bledá a striedam odtiene 150 Buff a 180 Sand Beige (okrem toho je ešte svetlejší 110 Ivory). Jednou jednou veľkou nevýhodou je, že nemá žiadnu pumpičku, len otvor, z ktorého si makeup musíte vyliať na ruku. Preto sa trochu horšie dávkuje.


Samotný makeup má tekutú krémovú konzistenciu. Nanášam ho na pleť zásadne štetcom, veľmi pekne si rozumie s Hakuro H50 a so Sigma Flat Kabuki X80. Nanášanie je vcelku pohodové. Dobre sa rozotiera a dá sa pekne zapracovať do pokožky. Nerobí šmuhy ani žiadne iné nepríjemnosti. Krytie je stredné až vyššie, na pleti však nevytvára masku. Naopak, pôsobí celkom prirodzene. Keďže ide o makeup určený na mastnú pleť, mal by zmatňovať. Tesne po nanesení sa pleť celkom leskne ale postupne sa sama pekne zmatní. Potom stačí už len zapúdrovať a makeup drží ako pribitý bez akéhokoľvek lesku. Keď ho nanesiem ráno okolo 7:00, prvé lesknutie na nose pozorujem asi okolo 15:00. Samozrejme v horúčavách je to trošku skôr. Makeup nezvýrazňuje suché miesta na pleti. Časom trochu na pleti oxiduje, ale nie je to nič hrozné a dá sa to zvládnuť. Je jemne parfúmovaný, jeho vôňa mi pripomína krémy určené na opaľovanie, možno aj preto, že v jeho zložení nájdete SPF 15.

Revlon Colorstay odtieň 180 Sand Beige

Revlon Colorstay môžem teda jednoznačne len odporúčať ako výbornú voľbu makeupu na mastnú pleť. Balenie s objemom 30ml stojí okolo 12e a zoženiete väčšinou v eshopoch so zahraničnou kozmetikou, ja ho najčastejšie kupujem na krasotike (kde je teraz v akcii za 10,62e).

Máte skúsenosť s týmto makeupom? Ktorý makeup je Váš obľúbený? Aké máte požiadavky na makup?

2 komentáre:

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017