Ideme grejpovať!

8/13/2015 06:45:00 PM


Dnešný deň prežívam v znamení balenia sa na Grape festival, ktorý začína už zajtra na letisku v Piešťanoch. Od kedy som bola na festivale poslednýkrát ubehli už viac ako dva roky, takže sa už neviem dočkať!


Balenie na festival je vždy trošku oriešok. Chystáte sa stráviť minimálne 48 hodín stále vonku, spať pod stanom a počasie býva nevypočítateľné. Tento rok bude pravdepodobne celý festival slnečný a horúci, takže je potrebné sa na to poriadne pripraviť. V mojej kozmetickej taštičke teda určite nebude chýbať opaľovací krém, ktorý je na slnku nevyhnutnosťou. Aktuálne používam krém značky Sun Dance (SPF 20) s geniálnou kokosovou vôňou. Na osvieženie určite dobre poslúži sprej s vodou, tentokrát značky Balea (za ktorý ďakujem DM drogérií). Keďže zrejme nebude priestor na nejaké zložité makeupové kreácie, vystačím si na festivale s púdrom, tieňom na obočie, linkou vo fixke, špirálou a rúžom. Balzam na pery EOS lemon drop je samozrejmosťou. Podobne je to aj so starostlivosťou. Pevne verím, že tam budú aj sprchy, preto so mnou cestujú aj miniatúrky: čistiaci gél na tvár Bioderma Sébium, šampón Garnier Frucits Citrus Detox a voňavý sprchový gél Dermacol Mango. Za samozrejmosť vrámci starostlivosti považujem čistiace obrúsky Oriflame, micelárnu vodu Bioderma Sensibio mini balenie a môj obľúbený krém Lavera s mätou a lopúchom. Automaticky do tašky prihadzujem aj Balea Active antiperspirant a vôňu Calvin Klein Downtown (lebo tá ma z mojej zbierky najskladnejší flakón). No a novinkou v mojej výbave je aj suchý šampón Dove, z ktorého mám zatiaľ ambivalentné pocity. Verím, že ma nesklame. 

Hudobne je Grape tento rok nabitý a ja sa teším najmä na moje obľúbené slovenské kapely - Fallgrapp, Purist, Bad Karma Boy či Billy Barman. Zo zahraničných si určite nenechám ujsť José Gonzaleza, Foals či Balthazar.




Chystáte sa na Grape? Alebo ste boli/pôjdete na iný festival? Čo si so sebou balíte pod stan? 

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017