Leto s Baleou

8/24/2015 11:05:00 PM


Po absolvovaní šialene horúceho a následne búrkového Grape festivalu nasledoval šialený týždeň a ďalší šialený víkend a tak som sa k novému článku dostala až teraz. Dnes som sa dozvedela, že je pred nami už vlastne posledný prázdninový týždeň... Dúfam, že si ho poriadne užijete. Hoci leto sa nám už pomaly bude končiť, niektoré z Vás (snáď aj mňa) určite ešte čaká dovolenka niekde v teple. Predstavím Vám teda dva výrobky, ktoré by sa Vám tam mohli hodiť.



Ako prvá je tu voda v spreji Balea Wasser Spray Aqua. Ak mám povedať pravdu, tento výrobok ma prekvapil. Absolútne som netušila, čo robiť s vodou v spreji. Proste s obyčajnou vodou v spreji. Bála som sa, že jej účel nakoniec bude vlhčenie odličovacieho tampónu pred použitím hydrofilného oleja. V rámci testovania som sa ale rozhodla pribaliť sprejovú vodu na Grape a lepšie som ani urobiť nemohla! V tých hrozných horúčavách bol fantastickým osviežením. Či už na tvár alebo telo, polievali sme sa hojne. Proste pecka! Ak sa chystáte niekam do horúčav, nemôže vo Vašej cestovnej výbave chýbať. Orientačná cena je 1,49e.




Druhým výrobkom je sprchový gél Balea Shower mit Schimmer. Sprchový gél, ktorý sľubuje vôňu kokosu a jemné trblietanie. Balený je v tube s objemom 250ml z ktorej po otvorení pomerne jednoducho vyteká, niekedy aj trochu viac ako by som si želala. Samotný gél je modrej farby a na pohľad v ňom vidíte štedrú dávku farebných trblietok. Tie ma trochu vyľakali, nakoľko efektné trblietanie na tele veľmi nevyhľadávam. Našťastie, sa na pokožke trblietky nejak extra nedržia, takže mi nevadia. Gél pení dobre, svoju sprchovaciu funkciu určite plní zodpovedne. Čo sa týka vône, kokos sa podľa mňa veľmi nepodaril, skôr mi pripomína karamel/vanilku. Keďže ja skôr preferujem sviežejšie, ovocné vône, nie je toto úplne gél pre mňa. Napriek tomu mi nevadí a používam ho rada. Ak máte radi sladšie vône, bude pre Vás určite dobrou voľbou. Orientačná cena je 0,99e.

Aké sú Vaše letné vychytávky? Poznáte tieto výrobky? Skúšali ste ich?

Ďakujem DM drogérií za možnosť vyskúšať tieto produkty.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tyto výrobky znám, ale nezkoušela jsem je. Tu vodu ve spreji jsem chtěla zkusit, ale pak jsem se bez ní nějak obešla. :D
    Pěkný článek. http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono, pokým ju naozaj nepotrebuješ na nejakú príležitosť, zaobídeš sa bez nej :)
      ale nám naozaj vtedy zachraňovala životy :D

      Odstrániť
  2. kokos mám rada ale toto ma neoslovilo.trblietky do gelu je podla mňa šlapnutie vedla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som si ho za bežných okolnosti tiež sama nekúpila :)
      ale zas poznám niekoľko dievčat, ktoré trblietavý efekt vyhľadávajú...

      Odstrániť
  3. mojou letnou vychytávkou je minerálna voda v spreji od Avéne a kokosový olej :).
    a áno, poznám tieto výrobky, ale nemala som možnosť vyskúšať túto letnú limitku :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako používaš kokosový olej? Ja zatiaľ len varím :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017