Mäta a lopúch na pleti

8/02/2015 12:30:00 AM


Mať dobrý krém na pleť je podľa mňa základom všetkej starostlivosti. Iste, čistenie pleti je veľmi dôležité, ale to čo pleti dávame vo forme krému je naozaj to "gro". Ako majiteľka mastnej a problematickej pleti očakávam od dobrého krému hydratovanie pleti a jej zmatnenie na čo najdlhší možný čas. Ako vo všetkom, aj tieto moje požiadavky sa časom formovali. V minulosti som túžila po zázračnom kréme, ktorý by ma navždy zbavil všetkých nedokonalostí, vyrážok, čiernych bodiek a vyplnil moje jazvičky po akné. Taký som samozrejme nenašla, a musela som sa zmieriť s faktom, že nedokonalosti na mojej pleti sú spôsobované stravou a ak chcem peknú pleť, musím na trvalo zmeniť svoje stravovanie.



Do tohto času považujem za najlepší krém pre svoju pleť jednoznačne Bioderma Sébium AKN. Je to výrobok, ktorý pleť fajn zmatní, dokonca pomáha liečiť už sa vyskytujúce nedokonalosti, hoci hydratácia je trochu slabšia, ale nič katastrofálne. Odkedy som však vyskúšala geniálnu prírodnú masku s bio mätou a lopúchom od Lavery, a zistila, že z tohto radu existuje aj krém som vedela, že ho musím vyskúšať. Trochu som s tým otáľala (=nasyslené zásoby), ale konečne nadišiel jeho čas. 

Krém je balený v mega praktickom balení s pumpičkou - netreba do ňho pchať prsty, nezanesiete si tam žiadne baktérie a dávkovanie je veľmi pohodlné. Tento typ balenia má len jednu nevýhodu, a to, že nemáte prehľad o množstve krému, ktorý tam ostáva a prípadné zvyšky (ktoré sú niekedy aj na 2 týždne používania von nedostanete). Krém, konzistenciou oficiálne fluid je nazelenalej farby. Zelené krémy sa všeobecne používajú ako optická korekcia začervenania, čo je veľkým plusom aj u tohto krému. Ja mám so začervenaním niekedy problém a tu Lavera odvádza fakt dobrú robotu. Vonia celkom výrazne ako mäta a niečo rastlinné. Možno je to práve ten lopúch, priznám sa, neviem ako vonia lopúch :).


Krém má veľmi ľahkú textúru a na pleť sa nanáša bez akýchkoľvek problémov. Vpíjanie je rýchle a na pleti nezanecháva vôbec mastný pocit. Hydratácia pleti akurátna, vyhovuje mi. Dôležitou je aj schopnosť regulovať tvorbu mazu a pleť zmatniť. Zmatnuje naozaj veľmi dobre, hoci pre moju mega mastnú pleť by som prijala tento efekt ešte trochu výraznejší a silnejší. V každom prípade som v tomto smere s ním spokojná. Krém je vhodný aj ako podklad pod makeup.  Keď som si o ňom hľadala informácie, zistila som, že by mal pleti dodávať aj jemne opálený výraz. Nikde v popise na krabičke som si to nevšimla, hoci si to už neviem spätne skontrolovať, pretože som ju vyhodila. Zatiaľ tento efekt na sebe nepozorujem, ale je otázne, či by som si to všimla, keďže práve máme leto (teda, mali sme leto).


Takže ja som s Lavera hydratačným fluidom s bio mätou a lopúchom na mastnú pleť vcelku spokojná a myslím, že moja obľúbená Bioderma má veľmi silného konkurenta. Dobré body mu pridáva aj fakt, že ide o výrobok prírodnej kozmetiky, ktorý sa pýši aj certifikátom Vegan. Fluid vo veľkosti 30ml kúpite za cca 9E. 

Aký krém je Vašim favoritom? Podľa čoho si krémy vyberáte? Aké účinky preferujete - hydratáciu, zmatnenie? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. no,ten sebium mám tiež.popravde to čo o ňom píšu mi pripadá dosť nadsadené.používam pod neho hydrabio rich aby som cítila fakt nejakú vlahu na pleti.laveru som ešte nemala,ale za 9 eur to bude stáť za skúšku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokiaľ máš suchšiu pleť, tak Sébium jasne nestačí. Ja mám skôr veľmi mastnú a až tak veľa hydratácie nevyžaduje :-)

      Odstrániť
  2. ja mam radšej take kremy ktore naberiem prstami a natriem prstami kedysi boli len take a o žiadnych bakteriach ktore sa donho mohli dopstat nebola ani reč, potom začali vymyšlať kadejake s pumpičkou a vymysleli aj bakterie ktore sa tam vraj dostanu blbost :-) ja si vždy natieram čistymi rukami krem... ale akože pre niekoho je to možno lepšie takto davkovať, lavera sa mi inak už dho pači jeden som mala a celkom bol dobry :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, baktérie sú všade, bez umytých rúk by som do krému nešla :) ja mám navyše aj dlhšie nechty a to je tiež nevýhoda pri naberacích. Inak je to s tými baktériami takto asi preto, že potom ten krém sa skôr asi začne kaziť. Aspoň myslím :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017