8.31.2015

Spotrebované 8/2015


Mesiac prešiel (alebo preletel) a oficiálne tu máme posledný augustový deň. To znamená, že je opäť čas na súhrnný článok o spotrebovaných produktoch. Tento mesiac po čase opäť rekordne - 17 plných balení a 1 vzorka. 


Bioderma Sébium H2O - z legendárnych miceláriek od Biodermy má u mňa svoje stále miesto verzia Sébium na mastnú pleť. Pre zhrnutie - perfektné odstráni makeup, vyčistí pleť, odmastí a nelepí. Pre mňa zatiaľ top micelárka a meniť sa nechystám. H 4/4

Bioderma Sébium Gel Moussant - čistiaci gél z radu Sébium tiež kupujem pravidelne. Osobne si neviem predstaviť čistenie pleti bez použitia vody, takže takéto gély budem používať stále. V prípade potreby sa dá použiť aj na holenie. Navyše, toto 500ml balenie je takmer nemožné spotrebovať. H 4/4

Bioderma Sébium Pore Refiner - voči tomuto séru som bola trochu skeptická, ale v kombinácií s pleťovou vodou Rare Earth Pore Refining od Kiehls je neporaziteľné. Póry zmenší/uzatvorí a pleť sa menej mastí. H 4/4

Bioderma Sébium Sérum - malo by ísť o domáci chemický peeling. Obsahuje kyselinu glykolovú a malo by zlepšovať vzhľad pleti. Zatiaľ som vyskúšala len túto vzorku (stačila na 4 aplikácie), mám doma ešte 4 a plné balenie, plánujem recenziu po dlhšom používaní.


Perfect Spa Body Mousse - fajnová telová pena s úžasne geniálnou vôňou. Viac o nej TU. Rada po nej siahnem opäť v budúcnosti. H 4/4

Dermacol Aroma Ritual Sweet Mango - čokoľvek s vôňou manga je mojou malou "guilty pleasure", keďže okrem mňa všetkým doma mango smrdí. Tento gél bol super, voňal a penil tak ako sa patrí. H 4/4

Avon Solutions Cellu Break - ešte pozostatok z nasyslených zásob, keď mamka robila Avon. Tuším sú doma ešte 2 balenia, takže veselo krémujem ďalej. Nejaký extra efekt však nepozorujem. Predsalen, tieto veci nefungujú ak nedodržiavate 100% životosprávu. Nuž, snáď budem čoskoro vedieť posúdiť. H 2/4


Avon Planet Spa Bali Botanicals pleťová maska - malo by ísť o čistiacu pleťovú masku. Zlepšenie pleti počas používania veľmi nepozorujem, ale pleť po použití bola vždy pekne jemná. Bonusom je nádherná vôňa, ktorá spríjemňuje celé použitie. H 2/4

Alverde Clean peelingová maska - pri tejto však môžem povedať, že pleť je po jej použití na pohľad čistejšia, čierne bodky sú minimalizované. Všeobecne je pleť v oveľa lepšom stave. Patrí medzi moje obľúbené masky a navyše patrí do kategórie prírodnej kozmetiky. H 4/4

Balea Gesichts Wasser and Puder 2v1 - používala som ju celkom rada a ak sa nedostanem k svojej obľúbenej od Kiehls, rada po nej siahnem opäť. Recenzia TU. H 3/4


Balea Active Antiperspirant - fajne voňavý antiperspirant od Balea. Škoda, že je ho výdrž nie je kúsok lepšia, lebo potom by bol top v pomere výkon/cena. Písala som o ňom TU. H 2/4

Balea Urea Fussceme - klasika mojej poličky. H 4/4

Balea Rasiergel Caribbean Dreams - rovnako už klasika, iný ani nekupujem. Vyhovuje mi vytvorená pena aj ponuka vôní. H 4/4


Garnier Fructis Citrus Detox - môj obľúbený šampón. Je fajn proti lupinám, nesvrbí ma po ňom hlava a dobre funguje aj na mastiace sa vlasy. Zostávam mu verná, hoci pomedzi skúšam iné šampóny a snažím sa nájsť vhodnú prírodnú alernatívu. H 4/4 

Cien Nail Polish Remover - obľúbený odlakovač z Lidlu bez acetónu. Dobre funguje aj na trbliče a iné, ťažko odlakovateľné záležitosti. H 4/4 

Versace Yellow Diamond - k tejto vôni mám veľmi ambivalentný postoj. Spočiatku ma veľmi bavila, používala som ju rada a nemohla som sa jej nabažiť. Po dlhšom používaní mi však niektorá zložka (asi frézia) začala vadiť a musela som ju zas na čas odložiť. Možno po nej ešte niekedy siahnem, teraz si potrebujem dať pauzu. H 3/4


Innisfree No Sebum Mineral Powder - celkom dobrý sypký púder až z ďalekej Ázie. Veľmi jemne namletý, fajn parfumovaný a dobre zmatňuje. Mojim favoritom sa nestal kvôli blbému manipulovaniu počas aplikácie. To neustále vysypávanie mi liezlo na nervy. Viac TU. H 3/4

Avon Big & Daring - maskarové prekvapenie roka od Avonu. Dobre zahustí, zvýrazní a drží ako pribitá. Pozrite si recenziu TU. H 4/4

Essence All about matt! - odmasťovacie obrúsky používam takmer každodenne. Tieto od Essence fungujú a sú za dobrú cenu. H 4/4


Aies trblič - netuším odkiaľ ho mám, ale bola to katastrofa. Použila som ho asi 3x. Hnusne smrdel, bol hustý a bez alobalu dole nešiel. Našťastie, zaschol a môžem ho vyhodiť. H 1/4

Avon Mirror Shine Gold - tento lak som používala rada. Síce pekne nalakovať celú plochu bolo zložité, lebo pruhoval, ale mal krásnu farbu a robil pekný kovový efekt. Fajn bol aj na pečiatkovanie. Bohužiaľ, tiež zaschol. H 4/4

Homemade Balzam - tento balzam som dostala od sesternice. Bol domácej výroby a priznám sa, ostal zabudnutý v kabelke. Tam sa pokazil a musím ho vyhodiť, hoci je tam skoro ešte polovica. Inak bol výborný. Pekne hydratoval a voňal po jabĺčkach. H 4/4 

Aká bola Vaša spotreba za tento mesiac? Koľko vecí ste minuli? Máte skúsenosť s niektorým z týchto produktov?

2 komentáre:

  1. mám tú maskaru od avonu,používam ju ako vodeodolnú.pore refiner je super vec na leto,ja ho dávam na pleťové mlieko s osf a potom bb krem.na jeseň ho asi odložím,počká zas na horúce dni.no a krem na nohy,velmi fajná vec za pár korún.pleťovka balea u mňa letela do koša,bola som červená ako ruža po nej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono, Pore Refiner má naozaj zmysel používať len keď je teplo. Vtedy sa viac leskneme :)
      Mrzí ma, že si s vodou mala zlú skúsenosť :/

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017