Základ

8/16/2015 12:30:00 AM


Základy sú dôležité. Dom bez nich nepostavíte, ani jazyk sa nenaučíte. A rovnako dôležité sú aj v líčení. Taký rozmach v používaní rôznych báz a podkladov pozorujem až posledných pár rokov. Ja som ich donedávna úspešne ignorovala. Nejak sa mi používanie báz nezdalo dôležité, nechcelo sa mi líčiť dlhšie ani míňať peniaze na niečo také. Zmenilo sa to na svadbe. Sesternica mi pod očné tiene dala bázu a tie tiene vydržali nejak podozrivo dlho. Zhruba od 11:00 do 23:00. A to je pri mojich mastných viečkach čo povedať!



Samozrejme, bázu som si následne musela kúpiť. Rovno som na to využila našu svadobnú cestu a zamierila do prvej predajne MAC, ktorú som zbadala. Oficiálne ide o krémový očný tieň a bázu v jednom - MAC Pro Longwear Paint Pot. Keďže ja som primárne chcela bázu, spolu s veľmi milou predavačkou sme vybrali odtieň, ktorý najviac pripomínal odtieň mojej pokožky - Painterly.


Paint Pot je balený v milom malom kalíšku zo skla so šrubovacím uzáverom čiernej farby. Na boku je decentne uvedené logo značky MAC a informácie o odtieni, gramáži a pod. nájdete na nálepke na spodnej strane. Celý produkt bol ešte zabalený v krabičke. Konzistenciou ide o príjemne krémový tieň, ktorý sa jednoducho používa. Ja si ho v jemnej vrstve nanesiem na celé očné viečko, počkám chvíľu, kým zaschne a následne nanášam očné tiene. Vytvára výborný základ pre práškové tiene, zvýrazňuje ich pigmentáciu a zároveň predlžuje ich výdrž. Mne pri mastných viečkách vydržali očné tiene cca 4 hodiny, potom sa zliali do linky. Pri použití Paint Potu vydržia cca 7 hodín, potom pozorujem postupné zlievanie. Musím povedať, že je to skvelý výsledok, veď báza predĺžila životnosť tieňov na zhruba dvojnásobok času. Odtieň Painterly je na oficiálnej stránke popísaný ako "nude beige", čiže telová béžová, čo z neho robí naozaj univerzálnu bázu. Je dokonale matný, neobsahuje trblietky ani shimmer. Nie je parfúmovaný a oči nedráždi.


Pro Longwear Paint Pot od MAC môžete zakúpiť v 23 rôznych odtieňoch. Obsahuje 5 g produktu (vydrží ozaj dlho, ja mám spotrebovanú možno polovicu a používam ho každodenne od polovice októbra). Cena sa pohybuje okolo 22e v slovenskej predajni, na nete ho nájdete aj za 29e. Ja som svoj kupovala v Budapešti a zaplatila som za ňho necelých 19e.


Porovnanie s tieňom Sleek Gates of Eden (paletka Garden of Eden), vľavo bez bázy, vpravo s bázou

Používate bázu pod očné tiene? Ak áno, akú a ste s ňou spokojné? Poznáte značku kozmetiky MAC? Máte nejaký ich výrobok?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Báze pod oční stíny používám, ale mám jich více a různě to střídám, nemám žádnou vyhraněnou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že si u teba čoskoro prečítam nejakú recenziu na bázy :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017