Čo je v mojej taške?

9/25/2015 03:04:00 PM


Opäť trochu odbočíme od kozmetiky a recenzií. Vždy ma bavia články na blogoch, kde samotná bloggerka poodhaľuje čosi zo seba a svojho života. K takýmto článkom patrí iste aj pohľad do kabelky, teda "whats in my bag?" 



Mojou aktuálne najobľúbenejšou a najviac nosenou kabelkou je táto čierna z Manga. Kupovala som ju cca pred rokom a na to, že ju nosím pomerne často a veľa, nie je skoro vôbec ešte opotrebovaná a zničená. Väčšinou po dlhšom používaní je potrebné strihať potrhané nitky na rúčkach, tu som to zatiaľ nepotrebovala urobiť. Inak je mega obrovská, čo je jej výhoda aj nevýhoda. Na jednu stranu sa do nej v pohode zbalím na plaváreň, ale mám teda tendenciu pchať do nej neskutočné množstvo vecí, čo zase neteší môj chrbát. Okrem klasického nosenia v ruke má kabelka aj dlhý remienok a dá sa nosiť crossbody. Tak, a poďme k obsahu! 



Koralová peňaženka Oriflame: bola spontánnou kúpou. Niekde som počula, že peňaženka by mala byť červená (vraj sa v nej budú držať peniaze), takže ostávam verná tejto farbe. Navyše, keď je takto výrazná nemusím ju v kabelke dlho loviť. 

Farebné púzdro na doklady: nerada nosím doklady v peňaženke, lebo raz ma už okradli a to následné vybavovanie bolo ako za trest. Preto radšej oddelene. Toto veselé púzdro je zo Ševtu. Myslím, že je už tretie, ktoré som u nich kúpila a zakaždým majú iné pekné a farebné dizajny. 

Kľúče: to klasika asi u každého. Niekedy som nosila milión príveskov, teraz tam mám len 3 - londýnsku telefónnu búdku, bohužiaľ už rozbitú kľúčenku s tureckým ochranným okom a prívesok od Slobody zvierat. 


Hygienické vreckovky: predpokladám, že by sme ich našli v každej kabelke. Mám rada tieto Veltie, sú príjemne harmančekovo parfumované a sú jemnejšie, takže veľmi nos nedráždia. 

Vlhčené antibakteriálne obrúsky: tieto obrúsky používam na všetko možné, od klasického čistenia rúk, cez čistenie ofŕkaných topánok až po utieranie stola, keď niečo vylejem :D. Za najlepšie považujem obrúsky Frotto z Lidlu v melónovej verzii. 

Antibakteriálny gél: super vecička, keď sa chcem vonku najesť. Veľmi rýchlo a efektívne vydezinfikuje ruky. Gél Handy vo verzii Lollipop bol pribalený v Ladyboxe a geniálne sladko vonia. Nikdy mi nevyhovoval ten typický alkoholový smrad týchto gélov, tento je ale výnimka. 

Rúž: vždy mám so sebou aspoň 2. Aktuálne rada nosím najnovší prírastok Revlon HD Lipstick. Má výbornú pigmentáciu, krásne odtiene a pery hydratuje. Bude recenzia. 

Žuvačky: pre istotu vždy so sebou. 


Zápisník: je skôr určený na kreslenie a skicovanie, ale sem tam je potrebné si aj čosi poznačiť. K nemu teda patria aj perá. Klasické na zapisovanie a čierne fixové na prípadné kreslenie. 

Slúchadlá Koss: nezničiteľné slúchadlá, ktoré so mnou prežili celú vysokú a sú funkčné doteraz. 


Vichy kozmetická taštička: je ideálna svojou veľkosťou - je dosť skladná, no zároveň sa do nej veľa zmestí. Jej základnou súčasťou sú hygienické potreby, ktoré všetci poznáme a nie je potrebné ich ukazovať.

Mini krém na ruky Etude House: niektoré dni mám hrozne vysušené ruky, takže riešením je nosenie mini krému stále so sebou. Tento od Etude House má veľmi milé balenie a krásnu výraznú kvetinovú vôňu.

Essence All about matt! obrúsky: sú pre majiteľa mastnej pleti svätým grálom. Bez nich ani na krok.

Gumička na vlasy: Nikdy neviem, kedy ju budem potrebovať. 

Balzam na pery Avon: výborná vecička, recenziu nájdete TU.

Malé ružové púzdro: v ňom sú ukryté nejaké lieky, pre každý prípad. Tabletky neužívam veľmi rada, ale stále mám so sebou zopár Panadolov, cmúľacie pastilky proti bolesti hrdla a pod. 

Čo nosíte v kabelke Vy? Bez čoho neodídete z domu? 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Super článok ! Veľa vecí máme spoločných v taške :) a veľmi sa mi páči tvoja kabelka ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekna kabelka,tiež mám rada velke.zaujala ma peňaženka,tiež by som si rada z ori vybrala ale bojim sa aby vydržala.koss je dobra volba, to tom potom :-D ja nosím ešte maličký otvárací nožík,sú tam aj nožničky.skvelá vec.diar,pero,sudoku,malu plastovu lyžičku na prípadný jogurt :-D pilnik na nechty,mp4 prehrávač (šetrim baterku ajfonu) a flašu s vodou.inak samé obyčajné veci.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peňaženka je zatiaľ v pohode, ale stále je ešte nová, o opotrebovaní budem informovať :) otvárací nožík by ma nikdy nenapadol :)

      Odstrániť
  3. Vždycky jsem nechápala a obdivovala, jak toho dokážete do kabelky tolik nacpat a k čemu to všechno vlastně potřebujete, dokud jsem toho s sebou nezačala tahat ještě mnohem víc :D ..mám podezření, že moje kabelka je asi vážně bezedná ;). Každopádně moc se mi líbí kosmetická taštička, odkud ji máš? :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha :D tie kabelky sú mocné stvorenia :D
      Minulý rok na Vianoce boli nejaké Vichy balíčky a ako darček bola myslím táto taštička :)

      Odstrániť
  4. u mňa v taške to vyzera podobne akurat bez diara a sluchadiel a gumičku na vlasy nosím stále na ruke lebo v taške by som ju asi dlho hľadala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja na ruke nemôžem, lebo mi to potom vždy škrtí zápästie :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017