9.06.2015

Ďalšia prírodná šampónová nádej


Napriek tomu, že mám svoj obľúbený šampón, ktorý na moje vlasy perfektne funguje už niekoľko rokov (Garnier Fructis Citrus Detox Antidandruff), stále dúfam, že nájdem vhodnú alternatívu z radov prírodnej kozmetiky. Dvakrát sa mi to už skoro podarilo. Veľmi mi sedela vzorka šampónu i+m (bol skvelý proti lupinám, ale nie na moje vlasy), ktorý bol v Ladyboxe a potom som bola úplne unesená zo šampónu značky O´Right s tea tree olejom (ten sa však u nás už nepredáva). Takže som bola nútená hľadať ďalej.


Pri poslednom výlete do Čiech sme sa zastavili v obchode so zdravou výživou a prírodnou kozmetikou. Tam som narazila na šampón značky Jāsőn. O tejto značke som raz čítala, tuším to bolo u Bielej Mačky. Z ponuky ma celkom zaujal Normalizing Tea Tree Treatment Shampoo, ktorý obsahuje pro-vitamíny a výťažky z rastlín, a nemal by obsahovať parabény, SLS, vazelínu, umelé farbivá a ftaláty. Sľubuje normalizovanie suchej pokožky hlavy s lupinami. Výrobca odporúča používať aspoň 3x týždenne. 


Šampón je balený v klasickej tube, ktorá sa však pomerne ťažko otvára (a mokrými rukami dvojnásobne). Balenie nie je nejaké extra zaujímavé, ale je funkčné. Nájdete tam všetky potrebné info o výrobku. Samotný šampón je klasický priesvitný gél, ktorý veľmi výrazne vonia za čajovníkom. Niekedy som túto vôňu nemala rada, ale v poslednom čase mi už prestala vadiť. Šampón používam cca 4x týždenne (vlasy si umývam obdeň). S klasickým šampónom som si zvykla naniesť šampón 1x a bolo hotovo. V tomto prípade nanášam 2x. Keďže ide o prírodný výrobok, šampón menej pení a je trochu náročnejšie ho naniesť poriadne na celé vlasy a najmä všade na vlasovú pokožku hlavy. Čo sa týka výsledku som spokojná. Prvý deň sú vlasy vo výbornom stave, pekné, celkom lesklé a bez lupín. Druhý deň už pozorujem mastenie (moje vlasy boli predtým zvyknuté na každodenné umývanie) a okolo obeda ma už začína dosť svrbieť vlasová pokožka a začínajú sa tvoriť lupiny, čo je nepríjemné.


Moje celkové pocity z tohoto šampónu sú skôr pozitívne, avšak stále to nie je 100% úplne to, čo hľadám, pretože si odmietam vlasy umývať každý deň. Bohužiaľ, chemický Garnier zatiaľ nikto neprekonal. Takže idem hľadať ďalej. Šampón v 517 ml balení stál 246 kč, čo by malo byť okolo 10e. 

Aký je Váš obľúbený šampón? Máte skúsenosti s touto značkou? 

8 komentárov:

  1. O této značce snad slyším poprvý. Můj oblíbený šampon je Aussie, ale také ještě hledám lepší. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že sa podarí nájsť ten top aj pre Teba! :)

      Odstrániť
  2. Aj ja o tejto značke počujem prvýkrát, ale vyzerá super :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O tejto znacky pisala Zdenka z Beauty and Sensitivite. Recenzovla deodorantant, ktory mam v plane vyskusat ak vsak niekde tuto znacku najdem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zrejme si niekde spomínala ten deodorant, pretože ten blog nepoznám :)

      Odstrániť
    2. Našla som ;) bol to komentár k článku o Balea antiperspirante :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017