Každodenný makeup

9/21/2015 12:30:00 AM


Od kedy som naposledy písala o svojej každodennej makeupovej rutine, zmenila som v podstate väčšinu denne používaných produktov, takže by si táto téma zaslúžila mini update.




hore MakeUp Revolution Now!, dole theBalm Hot Mama!

Každodenne svoje líčenie začínam makeupom. Bez neho si líčenie snáď už ani neviem predstaviť. Aktuálnym miláčikom je už niekoľko mesiacov Clinique Anti-Blemish Solutions. Vyhovuje mi svojou tekutou konzistenciou, strednou krycou schopnosťou a hlavne dobre sediacimi odtieňmi. Pred letom som používala odtieň 01 Fresh Alabaster, teraz som prešla k odtieňu 02 Fresh Ivory. Na korekciu nedokonalostí stále ostáva  mojou stálicou Dermacol Makeup Cover, ktorý určite všetci poznáte a preto sa nebudem pri ňom dlhšie zdržiavať. Nasleduje púder. Tu nemám svojho stáleho obľúbenca, takže skúšam a hľadám. Tentokrát som vďaka kupónovej knižke z DMky siahla po Rimmel Stay Matte a súhlasím so všetkými osprevujúcimi recenziami. Je fakt výborný. Pleť pekne zmatní a vytvorí krásny zamatový vzhľad. Bodkou za líčením tváre je lícenka. V rovnakom pomere sa tentokrát striedajú dve - marhuľková a veľmi obľúbená Hot Mama od theBalm a najnovší prírastok medzi mojimi lícenkami Makeup Revolution v odtieni Now!. Ide o krásnu matnú strednú ružovú farbu s neskutočnou pigmentáciou. Tu naozaj platí, za málo peňazí veľa 
muziky.


ceruzka NYX Charcoal, tieň Pupa Vamp! 500 , swatche paletky nájdete po kliknutí na jej názov v samostatnej recenzii

Pri líčení oči začínam vždy obočím. Po cca 2 rokoch ukončila svoj život moja milovaná Famous paletka na obočie, takže som sa konečne dostala k ostatným nasysleným produktom. Aktuálne som tiene vymenila za ceruzku NYX v odtieni Charcoal, ktorú som niekdy hrozne dávno vyhrala v GA u Marty. Farebne je na môj vkus trochu tmavá, ale keď sa s ňou trochu pohrám, dosiahneme spolu pekný výsledok. Ako báza pod tiene stále ostáva v hre Painty Pot od MAC. Myslím, že toto určite nie je moje posledné balenie a budem si ju kupovať stále dookola. Nasledujú tiene. Čím viac sa blíži jeseň, tým viac siaham rukou po farbách zemitých, hnedých, zlatých. Preto medzi najpoužívanejšie aktuálne patrí paletka tieňov Unprotected od Vivo, ktorú už mám hrozne dlho a napriek tomu ju úplne milujem. Ak nemám čas, zvyknem rýchlo nahodiť krémový tieň Vamp! od Pupa v marhuľovom odtieni 500. Zaujímavé je, že je o 100% lepší ako toľko ospevované Color Tattoo od Maybelline. Aspoň na mojich viečkach drží oveľa lepšie. No a bodkou pri líčení očí je riasenka, aktuálne sa snažím o princeznovské riasy použitím riasenky Lash Princess od Essence


na vrchu Rimmel Kate 05, dole NYX Miracle

Na záver líčim pery. Základom je správny balzam. U mňa stále vedie EOS vo variante Lemon Drop. Pery pekne hydratuje a vytvára dobrý základ pre rúž. Ten môžem použiť pokojne aj v matnej verzii a viem, že pery budú hydratované a nepríjemný suchý pocit sa nedostaví. Aktuálne najpoužívanejším rúžom u mňa je NYX v koralovom odtieni Miracle. Hoci ja neznášam svietiace odtiene rúžov, tento som si doslova zamilovala. Keď ale nemám náladu na svietiaci rúž, vymieňam ho za už starší kúsok Kate od Rimmel v odtieni 05. Je to príjemná, nenápadná farba, ktorá dosť pripomína prirozdený odtieň mojich pier. Bonusom je výborná výdrž.

Aké produkty používate každodenne Vy? Poznáte niečo z týchto produktov?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. namojdušu ja sa raz do tej pupy vyberiem a dobre poobzerám.najbližšie to mám asi v Žiline.zaujal ma tieň,ja mám color tatoo taký sivohnedý,som s ním spokojná.hot mama je nádhernááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Do Pupy jednoznačne! Majú kopu super produktov a aktuálne založili aj vernostný klub s fajmovými výhodami. CT sú fajn, ale na mojich mastných viečkach nedržia. Tieto Vamp sú na tom lepšie :)

      Odstrániť
  2. Dermacol Makeup a EOS takisto používam, sú to moje naj vecičky :) a veľmi pekný článok ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak The balm má opravdu krásné balení jinak eos také používám ale Strawberry sorbet. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Balenie aj obsah je super :)
      Ja na vônu jahôd veľmi nie som, ale v zásobe už mám pripravený Blueberry Acai :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017