Mihalnice ako princezná?

9/12/2015 11:29:00 PM


Riasenky nakupujem v poslednom čase minimálne. Moje domáce zásoby sú ešte aspoň na dva roky a konečne som sa naučila mať otvorenú len 1, spotrebovať ju, a až tak otvoriť ďalšie balenie. Aspoň sa vyhnem tomu, že mi niektorá zaschne skôr, ako ju stihnem poriadne spotrebovať. Po minulej veľmi dobrej Big&Daring sa mi tentokrát dostala do ruky Lash Princess značky Essence. Zo sortimentu Essence sa u mňa doma nájde jeden mono tieň, jedna lícenka a niekoľko lakov na nechty, väčšinou z limitiek. Nejak extra túto značku nevyhľadávam. Riasenku som tuším ešte nemala. Túto som si kúpila úplnou náhodou, mali ju vo výhodnom balení spolu s čiernou ceruzkou.


Riasenka je objemová. Sľubuje dramatický objem vďaka inovatívnej kobrovitej kefke pre extrémne husté mihalnice. V prvom rade ma zaujal zaujímavo tvarovaný obal, ktorý vo mne trochu evokuje siluetu šiat. Je čiernej farby a je zdobený ružovou. Kefka naozaj pri troške fantázie pripomína tú kobru. Spočiatku naberala trochu viac farby, po dlhšom používaní už s tým nie je problém. 


Jej účinok ma však nejak veľmi neočaril. Špirála mihalnice trochu zvýrazní, trochu predĺži a trochu pridá objem. Zo všetkého trošku, ale nič poriadne. Moje mihalnice toho zas až tak veľa nepotrebujú, ale z tejto riasenky musím vždy naniesť niekoľko vrstiev, aby som získala požadovaný efekt. Jednou veľkou výhodou Lash Princess je to, že mihalnice skoro vôbec nezlepuje, ani keď sa pridáva viacero vrstiev. Pri líčení sa zvykne trochu odtláčať na viečko, lebo pomalšie zasychá. Ale potom už drží ako pribitá, nerozmazáva sa, neopadáva. Odličovanie je bezproblémové, stačí micelárka a za chvíľku je dole. 

1 vrstva (selfie v kúpeľni, mobilom... ako, ospravedlňujem sa)

Riasenka Lash Princess teda nie je úplne najhoršou ale zas ani úplne najlepšou v drogérke. Pokiaľ hľadáte dramatický vzhľad mihalníc, tak Vás nepoteší. Pre prirodzený vzhľad je však vhodnou voľbou. Dostupná je tuším len v čiernom odtieni a stojí okolo 3e. 

Poznáte Lash Princess? Aké s ňou máte skúsenosti? Alebo používate inú riasenku značky Essence? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. wau,užasné riasy.essence je taká obyčajná nižšia trieda ale myslím,že majú pár super vecí.mám od nich konturku,gelovu ceruzku na oči,korektor na nechty,lak a super trblietavý tieň na oči.lícenky majú v limitkách úžasné a teraz by mali byť tri rúže v krásnych odtieňoch v limitke,pôjdem sa pokochať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz ma napadlo, že mám od nich vlastne aj 1 rúž a je výborný :) no, asi sa viac porozhliadam najbližšie v ich stojane :)

      Odstrániť
  2. Ja mám práve že kozmetiku od essence veľmi rada, hlavne paletky:)

    Ak si chceš o jednu takú paletku zasúťažiť, nech sa páči, súťaž prebieha! :)
    http://ankalooksword.blogspot.sk/2015/09/fall-giweavey.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím sa asi viac porozhliadať po ich sortimente :)
      ďakujem za pozvanie!

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017