10.19.2015

Ako obstála Ziaja Manuka Tree?




Počas mojej poslednej návštevy Prahy som mala polovicu jedného dňa vyhradenú na nákupy a špeciálne na návštevu obchodu Ziaja. Teraz už konečne nemusím čakať, kým sa tam dostanem, pretože niekoľko ich obchodíkov sa nájde už aj na Slovensku. Napríklad aj v košickom Auparku. Sortiment Ziaja je veľmi široký a keďže som tam nechcela nechať celú výplatu, išla som na istotu a vybrala som si 2 krémy z radu Manuka Tree určeného na mastnú a zmiešanú pleť a ktoré sú na blogoch veľmi obľúbené.




Denný krém ma prívlastok "normalizujúci" a podľa výrobcu by mal redukovať čierne bodky a nedokonalostí, regulovať tvorbu mazu, poskytovať matujúci účinok a hydratovať. Prvá vec, ktorá ma potešila je, že krém obsahuje SPF 10. Keďže akékoľvek nanášanie ochranného krému každodenne je mi dosť proti srsti (väčšinou mi hrozne zmastňujú pleť) je tento krém úplne skvelým riešením. Nájdete ho v bielej tube, má konzistenciu ľahkého krému a sviežu vôňu. Na pleť sa dobre nanáša, dostatočne ju hydratuje a je dobrým podkladom pod makeup. Predavačka ma pri nákupe trochu postrašila tým, že krém je taký mastnejší, olejový ale nič také sa nekonalo, pleť sa mi nadmerne nemastí.




Nočný krém s prívlastkom "jemne exfoliačný" obsahuje 3% mandľovú kyselinu, ktorá sľubuje exfoliačný a regeneračný efekt bez podráždenia. Mala by redukovať lézie akné a zosvetľovať tmavé škvrny. Nočný krém je v tmavej zelenej tube, konzistenciou je viac gélový ako denný krém s výraznejšou vôňou. Opäť, nanášanie na pleť je bezproblémové a dostatočne hydratuje. Pri niekoľkých prvých použitiach som cítila jemné "štipkanie", ale trvalo to vždy len zopár minút a pleť sa upokojila. Zrejme je to dôsledok obsahu kyseliny. Po jeho použití je ráno pleť trochu mastná, ale to mne v noci vôbec nevadí, ráno sa to umyje. 

Čo sa týka celkového účinku proti nedokonalostiam. U mňa tvorba nedokonalostí dosť závisí od stravy a "mesiaca", ale mám pocit, že odkedy používam Manuku, tak žiadna vyrážka nenarástla do rozmerov ropuchy, čo sa predtým stávalo často a objavuje sa ich menej. Všeobecne je moja pleť počas používania Manuka Tree vo veľmi dobrom stave. Oba krémiky majú obsah 50 ml a cena jedného kusu je cca 5,50e. 

Čo Vy a značka Ziaja? Máte svoje obľúbené výrobky? Poznáte rad Manuka Tree? Aký je Váš najobľúbenejší pleťový krém? 

4 komentáre:

  1. tuhle řadu neznám :) ale lákají mě vyzkoušet kozí krémy :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie som neskúšala, ale vraj sú výborné :)

      Odstrániť
  2. presne tieto som hľadala, ale zatiaľ som nebola v Ziaja obchode, len z drogériách, ktoré predávajú túto značku, no krémy tejto rady proste nikde nemajú. rozmýšľam nad zakúpením cez internet a ako čítam, tak to asi predsa len skúsim, lebo moja pleť sa mastí a mám problém aj s akné, tak vďak za túto recenziu, veľmi sa mi hodila, pretože po tom pokukujem už dlho a Ziaju mám veľmi rada! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, bojím sa, že na tieto fakt musíš ísť do špeci obchodu... Ja odporúčam skúsiť, nie sú zas takou veľkou investíciou, keby náhodou nesadli. Ale verím, že sadnú :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017