10.07.2015

(Nielen) Cestovný pomocník

Nezabudnite na GIVEAWAY!


Keď som nedávno objavila v schránke žltý lístoček, vedela som, že prišli ďalšie produkty na testovanie od DM drogérie. O čo väčšie bolo moje prekvapenie, keď mi na pošte dali zásielku a tá bola obrovská. DMka ma opäť prekvapila, poslala totiž 2 produkty, z toho jeden mega obrovský. Tak si ich poďme predstaviť.





Prvým produktom sú hydratačné čistiace obrúsky Balea vo verzii Summer Garden (existuje ešte verzia Fresh Purple). Domov mi prišli rovno 2 balenia s bonusom - praktickým žltým boxom, do ktorého sa balíček s otvorenými obrúskami uloží a tým pádom by sa malo zabrániť ich predčasnému vyschnutiu. Hoci sa mi najlepšie odličuje micelárkou, stále viac a viac som začala podliehať cestovným produktom, ktoré sú skladné a efektné. A do tejto kategórie patria aj tieto obrúsky. Na dokonalé odlíčenie celej tváre bohato stačí jeden obrúsok. V pohode pleť zbaví makeupu aj tieňov, trochu ťažšie je odlíčenie riasenky. Jedinou potvorou, s ktorou si nevedia obrúsky úplne poradiť je gélová linka. Takže v tom prípade siaham ešte po micelárke. Obrúsky sú tak akurát vlhké, aby pekne vyčistili pleť. Na pleti po použití neostáva mastný film, neregistrujem ani lepkavý pocit. Navyše majú príjemnú skôr sviežu-kvetinovú parfumáciu. Myslím, že tieto obrúsky sú veľmi dobrý nákup a pokojne ich môžem odporúčať. Balenie 2x25 obrúskov + box stojí 2,99e.




Druhým produktom, ktorý bol skôr darčekom a v drogérií ho nenájdete je sprchový gél Balea "Balea liebt dich", ktorý bol špeciálne vytvorený pri príležitosti 20. výročia značky Balea a nebol určený na predaj. Jeho názov Balea liebt dich je veľmi milý a dobre sa na to počas sprchovania pozerá. Samotné balenie je slávnostné v modro-žltej farebej kombinácií. Gél je mliečnej farby a dobre pení, ako je už zvykom pri Balea sprcháčoch. Vôňa je skôr neutrálna, predpokladám, že sa snažili vytvoriť unisex vôňu, ktorá by ulahodila všetkým. Mne sa veľmi páči a výborne sme ho s drahým využili počas nedávnej dovolenky. Aspoň sme nemuseli so sebou ťahať 2 balenia :-)

Ako ste na tom Vy s odličovaním? Používate obrúsky, alebo ostávate verné micelárke/odličovaciemu mlieku?

Ďakujem DM drogérií za zaslanie produktov na testovanie.

8 komentárov:

  1. Já na odličování používám odličovací vodu, ale plánuji vyzkoušet ubrousky :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem zvedavá na tvoje skúsenosti potom :)

      Odstrániť
  2. Baleu mám moc ráda :) pěkný blog, sleduju :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      nezabudni sa zapojiť do Giveaway :)

      Odstrániť
  3. ty maš ine obrusky určite aj tieto krasne voňaju ako tie čo mam ja je to všestranný pomocník:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, sú skvelé :) ty máš tie Fresh Purple? Tie by som tiež rada skúsila :)

      Odstrániť
  4. Miluji výrobky od Balea. Podle mě jsou i kvalitní za tu cenu. :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017