DM Blog Event

10/30/2015 12:30:00 AM


Uplynulý víkend bol pre mňa v znamení jeden výnimočnej akcie, o ktorej by som rada niečo povedala aj Vám. Totiž, po prvýkrát od kedy som začala blogovať som sa zúčastnila bloggerskej akcie. A teda nie hocakej! Bola som pozvaná na DM Blog Event spolu so Saškou, Jankou, Miškou a Paťkou. Moja prvá bloggerská akcia a rovno taká VIP. Ani si neviete predstaviť, akú som mala radosť, keď som si prečítala mail s pozvánkou :).




Keďže som to z dievčat mala najďalej, musela som v piatok vyraziť z domu už krátko po 9:00, aby som tesne po 16:00 dorazila do BA, kde sa celý event konal. Ubytko sme mali zabezpečené v krásnom hoteli Falkensteiner v centre Bratislavy. Izba bola ozaj skvostná a čakala ma tam nadupaná krabička plná výrobkov značiek spadajúcich pod DMku a rozkošný žltý dáždnik. Program nám začínal už v piatok o 18:30, kedy sme sa všetky stretli na recepcii hotela a dali si spolu skvelú večeru. Po zoznamovacej večeri sme mali voľný program, mohli sme využiť hotelový wellness alebo si len tak oddýchnuť. Ja som wellness vynechala, pretože ma začínalo bolieť hrdlo a šla som sa poriadne vyspať pred hlavným sobotným programom.



Druhý deň ráno sme sa už o 8:30 stretli na recepcii a odviezli sa do Penati Clubu, kde už nás čakali Natali a Veronika z DMky a Lukáš Kimlička. Do cca 16:30 sme mali na programe workshop o líčení, kde nám Lukáš ukázal, ako správne vytvoriť na tvári podklad, ako upraviť obočie či nakresliť peknú linku. Vyskúšať sme si mohli 2 typy líčenia - denné v nude odtieňoch a výrazné večerné. Pôvodne sme si mohli na akciu pozvať aj kamošku, ktorú sme mali líčiť, ja som však na akcii bola sama a mojou modelkou bola skvelá Natali z DMky. Trochu som z toho mala obavy, nepovažujem sa za nejakú extra odborníčku na líčenie. Hlavne keď sa porovnám s Paťkou, ktorej to teda šlo od ruky! Všetok tento čas nám dokumentovala aj fotografka Zuzka Gavulová. Po workshope sme sa opäť presunuli na hotel, kde sme mali krátky oddych a možnosť prichystať sa na večer a na hlavné prekvapenie večera. Celý deň sme sa snažili zistiť o čo ide, ale neuspeli sme. Dokonca ani keď sme sa večer stretli na recepcii a čakali na prekvapenie. Zrazu sa pred hotelom objavila obrovská biela limuzína, v ktorej sme absolvovali fantastickú jazdu večernou Bratislavou. Celý večer sme zakončili opäť skvelým jedlom v reštike San Marten.


DM Blogový víkend som si poriadne užila, a ešte raz ďakujem DM drogérií za možnosť sa zúčastniť! Ďakujem aj kočkám - bloggerkám a ich kamoškam za skvelú atmosféru a príjemnú spoločnosť. Verím, že sa čoskoro vidíme na podobnej akcii :) 

Čo som počas tohto skvelého víkendu zistila:
1. nie všetky modelky sa rady fotia
2. bronzer je geniálna vec a ja ho nutne potrebujem (splnené)
3. bez mini balenia micelárky Bioderma Sensibio a korektora Rimmel Match Perfeciotn to neide
4. neviem rozmazať čiernu ceruzku "do stratena" (ale naučím sa!)
5. Lukáš má rád selfíčka
6. okrem bronzeru potrebujem ešte: štetec na rúž, korektor a mini hubky na makeup (splnené)
7. také menovky sú naozaj zapeklitá vec

zásoby dokúpené

Zúčastnili ste sa už nejakého blogového eventu? Čo poviete na náš program?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. wauuuu zavidim :) v dobrom samozrejme...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wuáá, musela to byť super akcia a iste ste si to s dievčatami užili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Inak modelka co sa nerada foti :) zlata baba, drzim palce v kariere :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno ju onedlho uvidíme niekde na prehliadke alebo na coveri Vogue ;)

      Odstrániť
  4. to musela byť skvelá akcia! máš pekný blog
    :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017