Moje obľúbené blogy (fashion, food, ...)

10/16/2015 12:30:00 AM

(zdroj)

Veľmi rada čítam na ostatných blogoch články o obľúbených blogoch a bloggerkách. Vždy ma inšpirujú a podarí sa mi nájsť niekoľko nových a kvalitných blogov. Rada by som Vám teda aj ja predstavila svoje obľúbené blogy. Dnes to budú vždy 2 blogy v kategóriách lifestyle, móda a jedlo. Kategóriu kozmetika si zaslúži samostatný príspevok (keďže kozmetických blogov čítam najviac).

LIFESTYLE

Kissbook by Mia

Blog menom Kissbook patriaci sympatickej Mii pravdepodobne aj poznáte. Na jej blogu nájdete všetko; od outift postov, cez recenzie, cestovateľské články až po motivačné články. Samozrejmosťou sú kvalitné fotky. Mia je veľká milovníčka značky LUSH a zúčastnila sa aj exkluzívneho otvorenia ich novej predajne v Londýne, z ktorého priniesla aj vyčerpávajúci report.
My Secret - takto sa volá blog, ktorý píše Kristína. Na jej blogu okrem klasických outfitových postov, recenzií, eventov nájdete aj jednoduché DIY a recepty. Čo veľmi oceňujem je, že recenzuje prevažne dostupné produkty. Okrem blogu sa Kristína venuje aj výrobe perličkových náhrdelníkov, ktoré si môžete rovno na jej blogu aj zadovážiť.

Prvým blogom, ktorý som kedy sledovala je blog Ejvi Freedom  a stále u mňa ostáva číslom 1. Vyhovuje mi príjemný minimalistický dizajn aj Evkin spôsob písania. Fotky sú príjemné, kvalitné a outfity nie sú preplácané. Nenájdete tam rovnaké kúsky ako na iných módnych blogoch. Evka sa nedávno vydávala a jednoznačne odporúčam pozrieť si tie krásne fotky. 
Za jeden z najlepších slovenských módnych blogov považujem Zuzkin blog Stray Alley. Je možno takým slovenským ekvivalentom k Ejvi. Zuzka je naozaj krásna bytosť, jej posty sú inšpiratívne a opäť nie sú tuctové. Zároveň sú však použiteľné a nositeľné aj v našich uliciach. Okrem outfitov nájdete u nej aj inšpirácie z rôznych zahraničných blogov, ktoré sú vždy pekne spracované.

JEDLO
Blogy o jedle sú trochu iná záležitosť, pretože tu veľmi záleží na tom, na čo máte chuť. Vždy keď hľadám nejaký nový recept zvyknem kliknúť na blog Aneta goes Yummi. Píše ho Slovenka, ktorá však dlhodobo žije v zahraničí. Nájdete recepty zvyčajné aj nezvyčajné, zdravé aj menej zdravé. Aneta sa nebojí ani zahraničných špecialít a skúšania nových ingrediencií.

Eat Yourself Skinny

Keď som sa rozhodla začať jesť trochu zdravšie, podľahla som čaru blogu Eat yourself skinny. Na tomto blogu nájdete neskutočné množstvo zdravých a zároveň geniálne vyzerajúcich receptov. Suroviny sú niekedy ťažšie zohnateľné, keďže ide o zahraničný blog. Ale už len pre inšpiráciu stojí za to tento blog poznať. Pri receptoch nájdete aj nutričné info, čo je veľmi praktické, ak si sledujete váhu.

Ktoré sú Vaše obľúbené blogy v týchto kategóriách? Poznáte tieto blogy?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017