Našľahaná voňavá mňamka

10/10/2015 12:30:00 AM

Už ste sa zapojili do GIVEAWAY?


Niekde som čítala, že ak raz človek vyskúša prírodnú kozmetiku, tak si na nej postupne vybuduje závislosť. Ja som po spotrebovaní úžasného telového suflé od Soaphorie začala hľadať (áno, už je to to tu) výrobky prírodnej starostlivosti o telo a na Sashe som natrafila na výrobky z dielne Slovenskej mydlárne. Okrem mydiel či mydlových hobliniek na pranie nájdete v ich ponuke aj ďalšie lahôdky, kozmetické íly, oleje či skvelé šľahané telové maslá, na ktoré som mala zálusk ja. V ponuke sú 2 varianty, levanduľové a s vôňou litsea cubeba. Objednala som obe verzie, levanduľové masielko dostala mamka a ja som si nechala litseu.


Masielko prišlo domov v jednoduchom tégliku, s jemne zelenou nálepkou a všetkými potrebnými informáciami. Ide o výrobok prírodnej kozmetiky, ktorý v zložení obsahuje bio kakaové maslo, mandľový olej, kokosový olej, vitamín E a už spomínanú silicu litsea cubeba (celé zloženie na fotke). Litsea cubeba je rastlinka, ktorej olej má protizápalové účinky a upokojujúce účinky, je vhodný pri liečbe akné, posilňuje lymfu, zmierňuje bolesti hlavy, kĺbov a má protiplesňový efekt. Navyše vonia geniálne citrusovo, čo je vraj ideálna vôňa proti depresii či únave a zároveň moja najobľúbenejšia (fakt, čímkoľvek citrusovým mi vždy urobíte radosť).


Keď som si šla maslo prvýkrát aplikovať, tak som čakala jemnú až penovú konzistenciu, ktorá sa bude neskutočne dobre naberať a nanášať. No, ale to som si neuvedomila, že v zložení sú oleje, ktoré sú za bežných teplôt tuhé. Takže konzistencia masielka je skôr taká pevnejšia, vždy je potrebné si trochu nabrať do ruky, tým sa výrobok zahreje, rozpustí a je pripravený na aplikáciu. Inak je aplikácia veľmi pohodlná a rýchla. Masielko vsakuje rýchlo, pokožku pekne premastí, ale zároveň nenecháva mastný film ani pocit. Určite je mega vhodné pre majiteľky suchej pokožky. Ja mám na tele normálnu pokožku, ani veľmi suchú ani mastnú, takže masielko používam raz za 2-3 dni, určite nie každý večer. Jeho vôňa na tele sa drží podstatne dlhšie, ako pri iných výrobkoch, aj 4 hodiny. Levanduľové som síce na sebe neskúšala, ale mamka bola s ním rovnako veľmi spokojná. Ona má sô suchú pokožku a jej sedelo hydratačnou schopnosťou vynikajúco.


Šľahané telové maslo z dielne Slovenskej mydlárne určite odporúčam! Vyskúšajte. 100 ml téglik kúpite na Sashe za 3,99e. Dostupné vo verzii litsea cubeba a levanduľa. 

Čo Vy a prírodná starostlivosť o pokožku? Mali ste nejaký výrobok prírodnej kozmetiky, ktorý je Váš obľúbený a nedáte na ňho dopustiť?

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Od te doby, co jsem vyzkousela produkty Saloos, jsem si prirodni kosmetiku taky oblibila :) Tohle maslo vypada moc dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som od Saloos zatiaľ vyskúšala len zopár kúskov, ale tiež sa mi pozdávali :)

      Odstrániť
  2. Vyzerá to úplne super ! :) a zaujímavá konzistencia :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzera zaujimavo a cena je tiez fajn. Skoda, ze sa nepredava aj v kamennych predajnach.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno niekde áno :) v tom veľmi nemám prehľad, ja nejak prírodnú kozmetiku radšej nakupujem na nete :)

      Odstrániť
  4. Ano ano, kdo jednou okusí přírodní kosmetiku a sedne mu, už se k chemii nevrátí. Podobné šlehané máslo si vařím doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, k vareniu som sa ešte nedostala, ale možno aj to raz bude :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017