Revolučná

10/13/2015 12:30:00 AM

Už ste sa zapojili do GIVEAWAY? Končíme o niekoľko dní!

Keď sa na blogoch začala postupne objavovať značka Make-Up Revolution, bol to jeden z príkladov, ako negatívne na mňa pôsobí bloggerský boom. Vtedy som si povedala, že si nič nekúpim, že ma nezaujala. Našťastie, ten boom pomaly opadáva a mne sa podarilo trochu viac nazrieť do ich ponuky a niečo si odtiaľ aj vybrať. A výber nakoniec padol na lícenku Blush.


Na tejto lícenke ma veľmi baví jej jednoduché, skoro až minimalistické balenie. Je úplne funkčné, nie je zbytočne gýčové, ale stále je pevné a ľahké. Dobre sa otvára = nezničila som si žiaden necht ani som nezaryla pri otváraní do produktu, ako sa mi to stáva pri niektorých iných (pozdravujem Sleek). Jedinou vadou sú asi natlačené zlaté písmenká, ktoré sa postupne zotierajú a o chvíľku zmiznú úplne.

Pri nákupe dekoratívnej kozmetiky cez net mám vždy trochu obavy pri vyberaní odtieňa. Tuto som sa našťastie vôbec nesekla a vybrala som dobre. Lícenka je v odtieni Now!, čo je taká klasická príjemná stredná ružová, povedala by som, že každodenná. Obsahuje zopár zlatistých trblietok, stále však pôsobí decentne. Je veľmi dobre pigmentovaná, čo ma pri prvom použití prekvapilo a podarilo sa mi dosiahnuť čiastočne "marfa" vzhľad. Preto pri aplikácií odporúčam mať ľahkú ruku a radšej vrstviť (swatch je jedno prejdenie prstom po lícenke). Lícenka aj trochu práši, ale nie je to žiadna katastrofa, dá sa to zvládnuť. Výdrž lícenky je skôr priemerná. Zvykne sa z tváre trochu vytrácať a slabnúť, ale tých 8-9 hodín vrámci práce zvládne bez problémov. Parfumovaná nie je, skôr má takú neutrálnu vôňu typickú pre púdrové produkty.


Lícenka sa predáva vo viacerých odtieňoch a balenie s obsahom 3,4g sa dá kúpiť do 2e. 

Máte nejaký výrobok MuR? Ktorá je Vaša obľúbená licenka?

You Might Also Like

6 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017