10.04.2015

Slnkom pobozkané vlasy


Iste ste si všimli, že o svojich vlasoch píšem málokedy. Mala som totiž pocit, že nie je veľmi o čom písať. Tak ale dnes aspoň trochu... Nikdy som nechcela byť blond. Svetlé farby vlasov ma extra nelákali, vždy som chcela ísť do tých tmavých až najtmavších. Prirodzená farba mojich vlasov je nejaká stredná hnedá, ktorá sama o sebe nie je vôbec výrazná a zaujímavá. Začala som si to uvedomovať už na základnej škole a tak som experimentovala s vlasmi do tej miery, nakoľko mi mamča dovolila. Istú dobu som nosila úplne príšerný blond melír (ktorý bol vtedy hrozne in) a ktorý po pár týždňoch od nafarbenia chytil banánový odtieň. Potom som skúšala farbiť melír na červeno. To bolo krajšie, ale tá aplikácia tužidla v gumených rukaviciach (hrozne farbilo) nebola najzábavnejšia. A tak som nakoniec počas druhého ročníka na gympli presedlala na čiernu. Najskôr som začala šampónom, až som zakotvila pri permanentnej farbe. Väčšinou som radšej farbila klasickou čiernou, ako modročiernou. Posledný rok na výške ma však začali strašiť vlasy padajúce vo väčšom množstve a rozhodla som sa s farbením prestať. Na čiernu veľa farieb nechytá, tak som ju proste nechala odrásť. Zvládala som to celkom dobre, jediným zlým momentom boli promócie, kde som fakt vyzerala čudne. 


Teraz sú to už skoro 3 roky, čo sa mojich vlasov nedotkla farba. Čierna už úplne odrástla a zas sa mi začalo zdať, že moje vlasy sú nudné. A presne do toho prišiel ako na zavolanie Casting Sunkiss Jelly od L´Oreal. Tak som si kúpila verziu pre svetlo hnedé až tmavé blond vlasy a nič. Strašne som sa zo začiatku bála používať ho. Čakala som, že po jedno použití budem mať platinové blond vlasy. Nakoniec som však nabrala odvahu a gél použila. 

Sunkiss Jelly je vlastne jemne zosvetľujúci bezoplachový gél, ktorý sa nanáša na suché vlasy a aktivuje teplom. Takže nanesiete na vlasy a necháte ich buď prirodzene uschnúť na slniečku alebo úplne jednoducho vysušíte fénom. Fakt je to mega jednoduché a je možné takto vytvoriť napríklad aj ombré, či zosvetliť len jednotlivé pramienky. Gél je priehľadný a má celkom príjemnú parfumáciu, ktorej sa však úplne nedarí zakryť typickú vôňu farieb na vlasy. Po nanesení na vlasy ale tá chemická vyprchá a na vlasoch ostane už len príjemná vôňa. Ako fungoval Sunkiss Jelly u mňa? Prvé použitie nič, druhé nič, po treťom som už videla jemné zosvetlenie a požadovaný efekt, ktorý som chcela som dosiahla po cca 6. použitiach. Podarilo sa mi využiť viac ako 50% tuby a teraz, keď už sú jasne viditeľné odrasty sa plánujem pokúsiť vytvoriť plynulejší prechod. Gél som viac používala začiatkom leta (ale netuším, prečo som o ňom doteraz nepísala), takže ten rozdiel v odtieňoch je teraz viditeľnejší ako predtým.


Čo sa týka nejakého zhoršenia stavu vlasov alebo ich poškodenia, tak mám pocit, že sa trochu menej lesknú ako bežne. Čo je však aj moja vina, pretože v lete som pomerne dosť zanedbávala starostlivosť a nepoužívala som žiadne kúry, balzamy a nič. Prešla som totiž z pravidelného každodenného umývania vlasov na umývanie obdeň a bála som sa nadmerného mastenia. Budem veľmi rada, ak mi poradíte, nejaké svoje overené triky a tipy na výrobky, ktoré mi pomôžu dať vlasy do poriadku bez nadmerného zaťaženia a podporenia mastenia. 


L´Oreal Casting Sunkiss Jelly u mňa dostáva jednoznačne dobré hodnotenie a určite po ňom rada siahnem opäť. Tuba s obsahom 100ml stojí cca 6eur a je dostupný v 3 verziách (Brunette, Blond, Light Blond). 

Čo Vy a farbenie vlasov? Farbíte, nefarbíte, melírujete, zosvetľujete? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017