10.01.2015

Spotrebované 9/2015


Vitaj október! Jeseň už teda máme v plnom prúde. Na jednej strane ma mrzí, že počasie je stále chladnejšie a sychravejšie, na druhej strane má jeseň svoje čaro. Navyše október je pre mňa dôležitý mesiac (v októbri 2014 som sa vydávala). Na chvíľku sa ešte ale obzrime za septembrom a za kozmetikou, ktorú som počas neho vypotrebovala.


Gillete Satin Care Avocado Twist - gély na holenie Gillete mi prídu zbytočne predražené v porovnaní s napr. Baleou. Navyše nevoňajú nijako extra, takže mi túto činnosť veľmi nespríjemňujú. A s týmto balením sa stalo čosi zvláštne. Vybuchol mi v skrinke. Raz som ju otvorila a bola tam kopa peny. Takže vlastne vyhadzujem balenie, ktorého som spotrebovala asi 1/2. H 3/5

Manufaktura Malina - príjemné mliečko v peknom balení a s dobrou hydratačnou schopnosťou. Nevýhodou však je pomerne chemická vôňa maliny a ťažšie rozotieranie. Skúsila by som inú variantu. Krátka recenzia TU. H 3/5 

L´Occitane Ultra Rich Scrub - fajnový peeling s príjemnou krémovou vôňou a hydratačným účinkom. Rada kúpim opäť! Recenzia TU. H 5/5


Balea Cocos Schower mit Schimmer - vôňa nebola mojím favoritom, bol príliš vanilkový ale jeho používanie v teplom počasí mi vôbec nevadilo. Viac TU. H 4/5

Balea Totes Meer Salz Dusche - tento gél sa ale naopak podaril. Skvelá vôňa broskyne a manga, dobrá penivosť a fajnová skoro želatínová konzistencia. Rada ho po spotrebovaní nasyslených zásob kúpim opäť. H 5/5


Bel Cosmetic Lotion Pads - tampóny napustené odličovacím tonikom mi robili spoločnosť pri cestovaní. Odličovali parádne, dokonca aj ťažko odlíčiteľná špirála šla dole ako po masle (nie vodeodolná). V očiach neštípali a mali príjemnú sviežu parfumáciu. Na odlíčenie celej tváre stačili 3 tampóniky. H 5/5

Oriflame Cleaning Wipes - tieto obrúsky s obsahom čajovníka ma zas nepotešili. V očiach štípali a špirála šla s nimi dole len drhnutím. Navyše po otvorení začali rýchlo vysychať. Za mňa už nie. H 2/5

Missha Perfect Brush Cleaner - názov zodpovedá produktu. Tento prípravok naozaj štetce fantasticky vyčistil. Blbé na ňom je to, že ho spotrebujete veľa naraz. Používa sa tak, že sa odleje do nádoby, v tom sa poriadne namáča štetec a následne sa umyje. Lenže tie štetce to samozrejme vpijú. Celé balenie mi vystačilo na cca 5 použití. H 4/5


Lavera Hautbild-Verfeinerndes Fluid - zatiaľ najlepší prírodný krémik na mastnú a problematickú pleť, aký som vyskúšala. Celá recenzia TU. Určite opäť zakúpim. H 5/5

Etude House Oh, happy day! - mini krémik na ruky, ktorý som nosila v kabelke. Neskutočne výrazne kvetinovo voňal, ale bol super záchranou pre suché ruky. Pekne hydratoval a ošetroval pokožku. Kupovala som ho na ebayi, a pokojne by som kúpila opäť. Je dostupný tuším v 5 variantoch, a všetky majú cute obaly. H 5/5

Bioderma Sébium Sérum vzorky - tentokrát tu máme 2 vzorky séra od Biodermy. Používam pravidelne už plné balenie a tuším sa začínajú objavovať aj prvé výsledky. Bude recenzia. H ?


Famous Brow Addict - po cca 1,5 roku sa mi podarilo spotrebovať aj paletku na obočie. Bola v Ladyboxe a veľmi som si ju obľúbila, bola mojou vernou spoločníčkou. Z 3 tieňov som spotrebovala len ten najtmavší. Zvyšné dva zostali skoro nedotknuté (mamka skúšala). Paletka teraz odchádza k novej majiteľke so svetlejšími vlasmi. H 5/5 

Sabrina Nagellack - a na koniec tu máme katastrofu, ktorú vyhadzujem. Má krásnu jesenná farbu, nádherne sa trbliece a vytvára taký jemný pieskový efekt. Ale neskutočne sa olupuje. Po cca 1 hodine od nalakovania som mala dole 1/2 nalakovanej plochy. Takže ide von. H 1/5.

Bilancia tentokrát je 12 plných balení a 2 vzorky. 

Aká je Vaša bilancia spotrebovaného za september? Vyskúšali ste alebo používate niečo z týchto výrobkov? Aký máte na nich názor?

4 komentáre:

  1. mne skor na balea sprchovom gele vadilo že bol priliš modry ako šmolko stale som si myslela že ide zo mňa pri umyvani taka špinava voda inak voňa pre mňa super :-))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, to určite nebol príjemný pocit :D

      Odstrániť
  2. tie čajovnikove utierky som mala v umysle vyskúšať,ale tak zas nemusím mať všetko :-D
    gely balea ma nejak omrzeli.a krem na ruky do kabelky mám od loccitane.take tri mini boli v peknom balení.nádherne prevoňajú,doslova urobia náladu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, možno tebe by sedeli viac, za mňa veľmi nič moc :)
      tie L´Occitane krémiky ma stále veľmi lákajú, trochu ma ale odrádza tá vysoká cena :/

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017