Zázraky na počkanie?

10/27/2015 12:30:00 AM


Jednou z vecí, ktoré ma najviac trápia stále zostávajú moje vlasy. Mastné, s vlasovou pokožkou ktorá svrbí a lupinami. Napriek používaniu celkom dobrého šampónu proti lupinám, dokonca prírodného (Jason Normalizing Tea Tree Treatment Shampoo) si moje vlasy nevedia zvyknúť na umývanie obdeň a vlasová pokožka sa mi odpláca hrozným svrbením. Preto som sa rozhodla poobzerať po niečom silnejšom a výber padol na šampón Bioderma Nodé DS+ .



Vy viete, že ja mám Biodermu veľmi rada, veď rad Sébium patrí medzi moje stálice v rámci starostlivosti o pleť. Šampón od nich mám však prvýkrát. Nodé DS+ má prívlastok intenzívny, teda by mal intenzívne a rýchlo zafungovať. V jeho zložení je zastúpená patentovaná aktívna zložka DSactiv (ako sa píše R v krúžku?). Mal by byť vhodný pre vlasy, s pretrvávajúcim problémom s lupinami a pokožkou hlavy, ktorá svrbí. Sľubuje čistenie do hĺbky, elimináciu lupín a upokojenie vlasovej pokožky. 3 týždne by sa mal používať intenzívne, teda umývať 3x týždenne. Potom by sa mal používať len na udržiavanie, teda 1-2x týždenne podľa potreby a je možné ho striedať aj s iným šampónom.



Šampón je v tube, ktorá mne osobne pripomína skôr balenie výrobkov krémového typu. Výhodou tu je, že stojí na vrchnáku, takže sa nebude konať pracné lovenie zvyškov a rozčuľovanie sa v sprche. Pri prvom použití som niekoľkokrát kontrolovala tubu, či to je fakt šampón, lebo má dosť hustú konzistenciu, ktorá pripomína také skôr hutné krémy. Rovnako aj vôňa je taká skôr krémová ako šampónová. Pripomína mi vôňu opaľovacích krémov. Pri každom umývaní by sa mal šampón použiť dvakrát, pričom sa odporúča nechať ho 5 minút pôsobiť. Šampón je naozaj funkčný. Po prvých 2 použitiach sa moja vlasová pokožka nádherne upokojila, prestala ma svrbieť a výskyt lupín sa minimalizoval na asi 5% z pôvodného množstva (veľký úspech). Dokonca ani pri umývaní obdeň sa svrbenie a lupiny neobjavili. Teraz, keď už šampón používam na udržanie 2x týždenne a zvyšok umývam už vyššie spomínaným Jasonom sa nejaké lupiny sem tam objavia, ale vôbec ich nie je veľa. Nodé DS+ bohužiaľ nie je určené na mastné vlasy, takže sa mi vlasy stále trochu viac mastia, ako by som chcela. Nejaké riešenie sa mi snáď ešte podarí vymyslieť.


Šampón má objem 125 ml a orientačná cena je okolo 13e.

Čo Vy a Vaše vlasy? Aký typ vlasov máte? Bojujete tiež s lupinami, alebo s nejakým iným vlasovým problémom? Skúšali ste už šampón od Bioderma?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Odpovede
    1. Určite odporúčam, veľa produktov majú výborných :)

      Odstrániť
  2. Ja som dlhe roky pouzivala zelenu verziu, ktora mi ale prestala dlhodobim pouzivanim vyhovovat. O existencii tejto modrej verzie som ani len netusila. Teraz pouzivam sampon proti lupinam Annemarie Borlind a je skvely. Ziadne svrbenie a vyskyt lupin zredukovalmo 90 %

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Predpokladám, že vlasy/pokožka si už zvykli a teda nezaberá?
      Ďakujem za tip, to je značka prírodnej kozmetiky, že? Kde si ho kúpila?

      Odstrániť
  3. Bioderma je jedna z naj značiek, ktoré som zatiaľ vyskúšala :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017