4x mini recenzia č.3

11/23/2015 12:30:00 AM


Celkom sa mi zapáčil koncept prinášania viacerých mini recenzií v jednom článku. O niektorých výrobkoch (najmä telovej starostlivosti) sa písať samostatný post neoplatí, pokiaľ nie sú úplne mega špica super. Dnes teda mix recenzií z výrobkov telovej starostlivosti, ktoré mi robia spoločnosť každý večer posledné týždne. Minulé články toho typu: Mix recenzií č.1 a mix recenzií č.2.






Prvý výrobok, ktorým začínam svoju telovú starostlivosť každý večer je sprchový gél. Aktuálne používam sprchový gél Balea zo zamrznutej limitky vo verzii Frozen Breeze. Gél je sýtej ružovo-fialovej farby a má pomerne tekutú konzistenciu. Vôňa gélu by mala byť kombináciou fialky a maliny. Ja osobne tam viac cítim tie fialky a maliny skoro vôbec. Na druhú stranu je vôňa gélu kvetinová, no zároveň šťavnatá. Trochu horšie pení, čo je však u Balea gélov štandardom, pridáte ale trochu viac vody a hneď je to lepšie. Sprchový gél pokožku nevysušuje (aspoň moju teda nie). Vrámci tejto limitky existuje ešte jeden variant s marakujou, ktorý si tiež plánujem zadovážiť.
*Sprchový gél bol súčasťou balíčka, ktorý som s ostatnými bloggerkami dostala na DM blog evente, a teda ďakujem DM drogérií za jeho poskytnutie. 





Druhým pravidelne používaným výrobkom je telové mlieko Alverde vo verzii Landpartie. Bola to tiež nejaká limitka, ktorú som ja ale v drogérií nezaregistrovala a mliečko som vytiahla zo zľavového regálu. Má veľmi príjemné balenie s fialovým vrchnáčikom a obrázkom levanduľových polí. V zložení nájdeme extrakt z bio olív, bio bambuckého masla a bio slnečnicového oleja. Vôňa je kombináciou levandule a pomarančového oleja. Mliečko má hutnejšiu konzistenciu, ale nanáša a rozotiera sa pohodlne. Nezanecháva na pokožke mastný film, ale príjemne ju hydratuje. Mrzí ma na ňom len to, že vôňa sa na pokožke udrží len veľmi krátko.




Keďže v chladnejšom počasí veľmi trpí pokožka mojich rúk, nesmie v tomto prehľade chýbať krém na ruky. Aktuálne používam zvláčňujúci krém od Dermacol zo známeho radu Aroma Ritual vo verzii hrozno a limetka. Krém je skôr hutnejší a mastnejší, ale jeho používanie je príjemné. Pomerne rýchlo sa vpíja do pokožky, ktorú hydratuje skôr priemerne a zanecháva na rukách aj mastný film. Je vhodný skôr na používanie pred spaním, kedy si môžem dovoliť použiť aj väčšie množstvo a nemusím sa obávať, že začapem všetko okolo. Sklamal ma ale svojou vôňou. Kto pozná túto verziu vo sprchového gélu alebo telového mlieka určite vie, že toto je jedna z najvoňavejších a najzaujímavejších verzií radu Aroma Ritual. Tento krém na ruky vonia úplne minimálne, čo je pre mňa veľké mínus. Mohli ste si všimnúť, že medzi fotkami chýba zloženie. Nepodarilo sa mi ho odfotiť kvalitne, takže som sem fotku nepridávala. 




A na záver tú máme krém na nohy Oriflame Salvation. Objednala som si ho omylom, chcela som ten s 10% ureou a tento sa mu balením veľmi podobal. Nuž nič, moja chyba. Krém je dosť tekutý a na poriadne hydratovanie chodidiel je potrebné použiť dosť veľké množstvo. Tenká vrstva rozhodne nebude stačiť. Krém sa nanáša ok, vpíja sa trochu pomalšie a nezanecháva mastný film na pokožke. Vôňa je svieža, mätová, trochu bylinková. Nie je to vyslovene zlý krém, skôr taký priemerný. Ten s ureou mi rozhodne vyhovoval viac. Bohužiaľ, opäť sa mi nepodarilo kvalitne odfotiť zloženie. 

Poznáte tieto výrobky? Používate niektorý z nich? Aké telové mlieko používate aktuálne?

You Might Also Like

2 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017