Ako obstála ďalšia high end kandidátka?

11/11/2015 12:30:00 AM


Moja vášeň pre skúšanie stále nových a nových riaseniek ma asi nikdy neopustí. Napriek tomu, že už mám niekoľko miláčikov, mám tendenciu stále hľadať nové a zaujímavé. Tentokrát som sa dostala k ďalšiemu kúsku z dielne značky Chanel, ktorá zároveň vyrába aj moju zatiaľ úplne najobľúbenejšiu Sublime de Chanel.


Mojím novým prírastkom je riasenka Chanel Inimitable Intense v čiernej farbe (č.10). Aby som Vás nemýlila, toto je testerové balenie, nie originálne, ktoré si môžete kúpiť v parfumérke. Preto je tam tá nálepka. Balenie je opäť klasicky chanelovsky elegantné. Lesklé, čierne so strieborným pruhom. 

Kefka je podobná tej, ktorou disponuje Sublime. Je plastová s malými štetinkami, ktoré sú rovnomerne rozmiestnené po celej ploche kefky. Farbu naberá teraz rovnomerne, pri prvých použitiach jej bolo akosi málo, mala som pocit, že je zaschnutá, ale zrejme bola len stuhnutá alebo tak. Teraz je to už okey. Bohužiaľ, na kefke sa sem tam vytvoria menšie hrudky a zhluky, takže treba dávať pozor a poriadne si kefku pozrieť, prípadne ju obtrieť, aby hrudky neostali na mihalniciach. 



Riasenka sľubuje objem, predĺženie, vytočenie a oddelenie. Takže 4 v 1. Dokáže toto všetko 1 riasenka? Áno, aj nie. Výsledný efekt po jej použití sa mi páči. Riasy sú zvýraznené, predĺžené a zahustené. Trochu mám pocit, že špirála riasy zlepuje, predsalen to oddelenie nie je úplne dokonalé. Je síce čierna, ale nevadila by mi ešte viac čierna, výraznejšia. Na druhá stranu, to takto pôsobí pomerne prirodzene. Počas dňa nemá tendenciu opadávať ani sa rozmazávať a bez problémov vydrží na očiach celý deň. Najlepšie ide dole micelárkou. 


Chanel Inimitable Intense špirála je fajn, ale myslím Sublime pre mňa ostáva stále číslom jedna, keďže u riaseniek preferujem výraznejší efekt a v tomto smere ma viac baví Sublime ako Inimitable. V každom prípade je stále dobrou voľbou. Obsah balenia je 6g a cena cca 29 eur. Dostupná je v čiernej, hnedej, bordovej a fialovej farbe. 

Máte obľúbenú high-end špirálu? Čo vravíte na túto? Páči sa Vám jej efekt?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Wau, podľa mňa máš riasy super ! Ja som si naposledy kúpila špirálu od značky Oriflame, ale nie som s ňou vôbec spokojná. Kefka je moc mokrá a zanecháva hrudky. Mám radšej trochu hrubšie kefky, ktoré nie sú až tak mokré, predĺžia a trochu zahustia mihalnice :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oo, tak ďakujem :) no, mokré špirály majú aspoň tú výhodu, že vyschnú. A ktorá to je? Nech si ju náhodou tiež nekúpim :)

      Odstrániť
  2. Já žádnou řasenku z high-end kosmetiky nemám, ale chtěla bych vyzkoušet tu od Benefitu. Ale chanel jako značka mě taky láká :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú by som rada aj ja skúsila. Len čakám, kým bude v nejakej akcii :)

      Odstrániť
  3. riasenky su jedna z mala veci, ktore ma z high end kozmetiky vobec nelakaju, pride mi ze rovnaku robotu urobi aj napr lacna Rimmelka :) ale tato ti podla mna urobila riasy fakt pekne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa zas úplne opačne lákajú práve riasenky! Čo teda láka najviac Teba? A ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Ako napísala vyššie, tiež som ten typ, vobec ma nelakaju riasenky u drahšich značiek, podla mna nedokažu spraviť wow efekt pri kratučkych mihalniciach ako mam ja, radšej si kupim z drogerie, pretože aj tak dlho nevydrží tento typ produtu.No čo ma láka a na čo tie peniaze dám sú určite paletky očných tienov a ruže :-)) Na to som maniak :-))
    Patty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž áno, dosť to závisí od mihalníc, to je pravda :) V každom prípade, nejakú drahšiu paletku by som určite rada vlastnila. Teraz sa mi páčia tie aktuálne od Clarins :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017