Keď si človek pomýli očné lesky s očnými tieňmi...

11/05/2015 12:30:00 AM


Bolo to tuším niekedy v máji, keď som si z krasotiky dopĺňala zásoby makeupu a chcela som spraviť radosť aj mamke. Mamka sa líči každý deň v podstate podobne, akurát strieda farebnú škálu sivá - fialová - modrá. Je blondína so sivými očami a tieto odtiene je pristanú. Má rada aj trblietavé odtiene, ktoré jej oči rozžiaria. Pri tej objednávke som natrafila na štvor - paletku od Milani, v ktorej sa vyskytovali práve odtiene, ktoré by mamka využila. Neváhala som a bez nejakého bližšieho zisťovania som paletku objednala a s radosťou mamke odovzdala. No, ale ona mi ju vrátila, že tu čosi nesedí... A tak som zistila, že som namiesto paletky tieňov objednala paletku očných leskov.




Paletka očných leskov Milani Fierce Foil Eyeshine v odtieni Venice obsahuje dohromady 4 leskové odtiene - bielu, čiernu, kráľovskú modrú a svetlú modrú s miernym tyrkysovým nádychom. Všetky odtiene obsahujú primerané množstvo trblietok, ktoré na svetle hrajú všetkými farbami.




Paletka je balená v klasickom Milani štýle, základ je lesklý zlatý, vršok je priehľadný s logom značky. V paletke je priložený aj aplikátor. Je to akoby plastová lopatka, ktorou si naberiete požadované množstvo lesku a rozotriete na viečko. Jeho používanie mi veľmi nevyhovuje, lebo má tendenciu naberať veľa lesku a horšie sa ním rozotiera, skôr akoby ucapáva. Osvedčila sa mi aplikácia prstom, prípadne tenším štetcom pre presnejšie nanesenie. Samotné lesky majú totiž krémovú konzistenciu a pomerne rýchlo zasychajú, takže je potrebné s nimi pracovať rýchlo a radšej naberať menšie množstvá. Modré lesky a čierny sú celkom jemné, biely obsahuje akoby "hrubšie čiastočky" a oveľa viac trblietok, čo si môžete všimnúť aj na swatchi.  Lesky sú dosť pigmentované a na rozžiarenie oka Vám stačí úplne maličké množstvo. Dajú sa ale aj celkom dobre rozmazať, len treba pracovať rýchlo. Nezvyknem používať lesky na celé oko, väčšinou len ten biely na rozžiarenie do kútiku oka alebo jemne pod obočie. Pripadne svetlejší modrý do stredu pohyblivého viečka. Ale napríklad aj čierny si viem predstaviť na ozvláštnenie dymového líčenia. Výdrž na mojich očiach kvôli mastným viečkam nie je nič valné, ale po aplikácií na práškový tieň sa výdrž trochu zlepší. 


Paletka je dostupná v 4 verziách, ktoré sú inšpirované talianskými mestami: Venice (studené modré odtiene), Milan (ružové a svetlé hnedé), Roma (fialové odtiene) a Florence (zlato, meď, bronz). Gramáž paletky je 4g a na nete ich kúpite za cca 11e.

Poznáte tieto lesky na oči? Používate lesky na oči? Čo Vy a využiteľnosť tohto výrobku?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Škoda, že mám také mastná víčka, ty lesky vypadají vážně dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám presne ten istý problém, takže ich nanášam na práškový tieň a celkom držia :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017