11.29.2015

Levanduľa, citrónové kvety a mandle (a zopár fotiek z eventu)


Nedávno mi baby z DMky urobili poriadnu radosť, keď som v obálke s produktami na testovanie objavila dva veľmi lákavé produkty - levanduľovú masku na tvár a maslo na pery s vôňou mandlí a citrónových kvetov (a to nehovorím o CDčku s fotkami z eventu, ktoré sú geniálne!).







Maslo na pery s vôňou mandlí a citrónových kvetov prišlo v roztomilej žltej mini plechovke s objemom 19 ml. Pri produktoch na pery nemám veľmi balenie tohto typu rada, keďže do plechovky musím liezť prstom a príde mi to kúsok nehygieniecké. Na druhú stranu je masielko veľmi krémovej konzistencie a neviem si ho predstaviť v tyčinke. Maslo vonia úplne fantasticky. Pripomína mi trochu peeling. ktorý ponúkala Balea v minulosti vo verzii cmar a citrón, drahému zas pripomína nejaký tvarohový jogurt. Po nanesení na pery zo začiatku aj chutí. Na perách ho cítim pomerne dlho, vpíja sa postupne a celkom pomaly. Na jednu stranu to zaručuje príjemnú hydratáciu pier po dlhší čas, na druhý nie je vhodný ako podklad pod rúž. Masielko teda nanášam pred spaním a pred rúžovaním používam niečo "ľahšie".





Druhým produktom na testovanie bola penová pleťová maska levanduľa. Maska má prívlastok ošetrujúca a sľubuje rozmaznanie pleti. Obsahuje oleje z levandule, mandľový olej a bambucké maslo. Výrobca uvádza, že je vhodná na každý typ pleti. Maska je balená v praktickom sáčkovom balení, ktoré je rozdelené na 2 použitia, hoci podľa mňa bohato stačí na 4. Maska sa nanáša na vyčistenú pleť, nechá sa pôsobiť 10-15 minút a následne sa má odstrániť utierkou alebo vmasírovať do pleti. Maska vonia prijemne po levanduli a konzistencia je taká jemná pena. Keď som ju naniesla, asi minútku ma jemne štípala. Potom som si všimla, že to bolo na mieste, kde ma poškrabala mačka, čiže odporúčam dávať pozor a nedávať ju na poranenú pleť. Masku som nechala na pleti 15 minút, potom som ju zotrela utierkou a nepoužila som krém. Pleť bola príjemné hebká a jemná na dotyk. Bohužiaľ, moja mastná pleť sa začala po cca polhodke šialene mastiť a bola som nútená si isť pleť pretrieť micelárkou. Masku som už opakovane nepoužila, a posunula som ju mamke. Na mastnú pleť teda masku veľmi neodporúčam, verím však, že ostatným typom pleti by mohla vyhovovať.

Máte skúsenosť s týmito produktmi? Aký je Váš obľúbený balzam na pery? A ktorú masku používate aktuálne? 

Za produkty ďakujem DM drogérií.

Na záver ešte zopár fotiek zo spomínaného eventu :)

Lukáš vysvetľuje o 106 :) 

Lukášova výbava

V zápale líčenia s mojou modelkou Natali

Bloggerky, modelky a baby z DMky

Bloggerská zostava s babami z DMky

Prvý a asi aj poslednýkrát v limuzíne :)

2 komentáre:

  1. videla som na viacerých blogoch z týchto fotiek z eventu takže vam bolo teda heej:)) masielko je pred spanim dobre ale rano ho už necítim stratí sa ale cez deň na také mazanie je fajin:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, mne by masielko ako podklad pod rúž zrejme vadilo. Na deň používam skôr eos :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017