11.20.2015

Moje obľúbené blogy II. (kozmetika)

(zdroj)

Naposledy som Vám prestavila svoje obľúbené blogy z oblastí módy, lifestyle a jedla. Dnes je na rade druhá časť, ktorá je venovaná čisto iba kozmetickým blogom, ktoré čítam najviac a najčastejšie. A keďže aj beauty blogov existuje viacero druhov, dovolila som si ich tiež rozdeliť do troch kategórií.


RECENZIE

Bianca Principessa

Mojím úplne najobľúbenejším blogom, ktorý som sledovala snáď spomedzi kozmetických už v úplných začiatkoch je blog sympatickej Sašky, ktorá píše pod pseudonymom Bianca Principessa. Jej blog ma baví hlavne úprimnosťou. Ak sa jej niečo nepáči, tak sa jej niečo nepáči a bodka. A ostáva úprimnou aj napriek tomu, že s jednou kozmetickou značkou už mala nejaké nezhody kvôli negatívnej recenzii. Ak nepoznáte, jednoznačne odporúčam!

Kaviareň u mačky

Blog, ktorý mi bol sympatický od prvého kliknutia je Kaviareň u mačky. Biela mačka má moje sympatie v prvom rade najmä kvôli svojej priamosti a kvôli tomu, že sa zaujíma o prírodnú kozmetiku a veľa ju recenzuje. Obdivujem, že do recenzií prepisuje komplet zloženia produktov a ešte vyhľadáva, či ide o nebezpečné látky, alebo nie. Už niekoľkokrát som siahla po výrobku na základe jej pozitívnej recenzie a nikdy som nebola sklamaná.

LÍČENIE

XOXO Patty

Z blogov o líčení u mňa jednoznačne vyhráva blog Paťky, ktorú už tiež poznám osobne :). Je to určite najzaujímavejší a najnápaditejší blog o líčení, ktorý sledujem. Paťka prednedávnom ukončila kurz líčenia v Prahe, hoci mám pocit, že ho ani nepotrebovala. Je talentovaná už sama od seba. Okrem líčenia nájdete na blogu aj recenzie a rôzne tipy a triky (napr. naposledy som bola nadšená z návodu, ako správne naniesť krémovú lícenku, s ktorou už dlhodobo bojujem).

NECHTY

Nails by Arvonka

Nechtové blogy sú kapitolou samou o sebe. Pri nechtoch sa dá snáď vyblázniť ešte omnoho viac ako pri líčení. Tu je pre mňa jednotkou Arvonka. Síce v poslednom čase postuje trochu menej, aj napriek tomu sa na blogu nájdu nápadité inšpirácie pre Vašu manikúru. Navyše, má dokonalé fotky, ktoré jej blog parádne dopĺňajú. Mimochodom, skúste si všimnúť tie dokonalé vykreslené oblúčiky!

Beauty by Suzi

Druhým mojím nechtovým favoritom je samozrejme Suzi, ktorú verím, všetky poznáte. Nepostuje veľmi často, ale keď už, tak to stojí za to. Fotky ozaj robí výborné, vie odhadnúť správne svetlo (naučte ma to niekto), správne prostredie a vždy má nádherne upravené nechty. Na základe jej článkov som si už kúpila niekoľko lakov (naposledy úžasný slivkový Sally Hansen). Do pozornosti dávam aj nádherné pávie nechty. 

Ktoré sú Vaše obľúbené beauty blogy? Poznáte niektorého z mojich obľúbencov?

12 komentárov:

  1. Biancu sledujem,xoxo tiež,dík za tip na ďalšie :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeéj, ďakujem, som rada, že sa ti "u mňa páči" Zuzka :-)) Inak všetky ostatné blogerky sledujem, sú skvelé, ako aj ty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, ďakujem. Mám radosť, že sa Ti u mňa páči. Budem sa snažiť aj naďalej. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super tipy ! ďakujem, mám aspoň teraz koho sledovať lebo z tej "beauty" sféry moc ľudí nepoznám :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jééj, veľmi si ma potešila, ďakujem, hneď mám lepšiu náladu :) A teším sa, že sa ti páčia moje fotky, pretože ja s nimi nie som spokojná takmer nikdy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som ti zlepšila náladu! A fotky sú super! :)

      Odstrániť
  6. pekný článok :) vždy rada spoznám nejaké zaujímavé nové blogerky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že si tieto blogy obľúbiš :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017