Prírodna dekoratívka?

11/17/2015 12:30:00 AM


Prírodná dekoratívka je pre mňa veľkým lákadlom. Bohužiaľ, jej nemáme na trhu také obrovské množstvo ako kozmetiky "konvenčnej (klasickej, chemickej?). Preto ma veľmi teší, že si môžeme zaexperimentovať s produktmi aspoň niekoľkých značiek. Najdostupnejšou je asi značka Alverde, ktorej tri produkty Vám chcem predstaviť.





Mineral Puder (01 Porcelain)
Začnime púdrom ako jedným zo základných kameňov môjho líčenia. Minerálny púder je balený trochu neprakticky. Je v kalíšku, z ktorého sa vysypáva a následne pomocou štetca nanáša na pleť. Problém je to, že takéto púdre zvyknú mať nejakú plastovú západku, ktorá drží produkt vnútri. No, tento mal len nálepku, čiže púder si teraz veselo lieta pod vrchnákom. Nuž, nevhodný na cestovanie, doma sa to dá zvládnuť. Vnútri balenia je aj labutienka, ktorú používam namiesto západky a nanášam štetcom, s ktorým sa mi pracuje lepšie. Púder má jemnú parfumáciu, ktorá mi pripomína nejaké sladké pečivo. Je pomerne jemne namletý a trochu práši. Aplikácia na pleť je bezproblémová. Púder pleť krásne zmatní, dokonca sa vyrovná aj efektu obľúbeného Rimmel Stay Matte. Odtieň 01 je dosť svetlý, vhodný aj pre bleduľky. Ja by som pokojne zvládla aj tmavší odtieň. Za mňa výborný púder, odporúčam.







Augen-Brauengel (02 Braun)
Tento gél na obočie som mala vo svojom wishliste už dávno, ale vždy bol u nás vypredaný. Neviem, či to bola náhoda, ale čakal na mňa keď som si bola po DM evente doplniť domáce zásoby. Samozrejme, musela som si ho kúpiť. Produkt ponúka všetky potrebné nástroje na úpravu obočia. Vo vŕšku sa nachádza hrebienok aj štetinková kefka, pomocou ktorých si upravíte obočie do požadovaného tvaru. V spodnej časti je gél, ktorý sa nanáša kefkou na obočie. Gél je opäť nejak sladko, čokoládovo parfumovaný. Zdá sa, že na kefke je ho málo, ale toto množstvo na obočie bohate stačí. Farba sa nanáša rovnomerne, obočie zvýrazní a zafixuje jeho tvar. Moje obočie je na niektorých miestach redšie, takže musím dokresľovať aj ceruzkou/tieňom. Keby bolo hustejšie, myslím, že gél by mi úplne stačil. Odtieň je stredná hnedá, vhodná pre brunetky. V každom prípade ma nesklamal a pokojne ho môžem odporúčať.







Colorful Lipstick (30 Exotic Pink) 
Na záver tu máme rúž. Tento je už starší, pochádza z nejakej minuloročnej jungle limitky. Odtieň, ktorý mám ja bol opäť jedným z pokusov o kúpu dokonalého malinového rúžu. Nuž, opäť som sa netrafila (umelé osvetlenie), ale odtieň sa mi aj napriek tomu páči. Je to naozaj krásna, sýta a šťavnatá ružová. Vrch rúžu je zvláštne, netypicky skosený na obe strany. Farba je dobre pigmentovaná s jemným leskom, na perách je viditeľný tak akurát, teda je vhodný aj na denné použitie. Výdrž je primeraná. Postupne sa z pier za zopár hodín vytratí, ak jem alebo pijem, tak ide dole skôr. Pery nejak extra nevysušuje, ale ja vždy používam pod rúž aj balzam. Hodnotila by som ho ako taký priemerný. Kúpiť sa pravdepodobne už nedá, a neviem, aké rúže má Alverde v bežnej ponuke, ale pokojne by som skúsila aj ďalšie odtiene. 

Poznáte/používate tieto produkty? Čo Vy a prírodná dekoratívka? Skúšate, alebo preferujete konvenčnú dekoratívku? 

Za minerálny púder ďakujem DM drogérií. 

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Puder patri rozhodne k mojim oblubenym vyrobkom. Skoda, ze byva tak casto totalne vypredany. Ruz z minulorocnej limitky som mala tiez, len v inom odtieni. Mne sa vsak pomerne skoro pokazil - zmenil vonu, tak som sa ho radsej zbavila.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, my sme sa o tom aj na evente bavili a baby z DMky hovorili, že zásoby Alverde chodia vždy len raz za dlhý čas (raz ročne ak pamätám správne) takže vtedy sa doplnia a potom sa na ďalšiu várku čaká opäť dlho...
      Hm... no, môj je zatiaľ v poriadku, tak snáď sa mu nič v najbližšej dobe nestane :)

      Odstrániť
  2. Ten pudr vypadá super! Taky mám ráda přírodní kosmetiku a nějaký pudr potřebuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že s týmto budeš spokojná :)

      Odstrániť
  3. Alverde mám ráda, nejradši mám ten gel na obočí a tvářenku :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ktorú lícenku máš? ja som ešte neskúšala, ale vraj tie z limitky s líškou boli výborné :)

      Odstrániť
  4. Juj keby mám aj ja také tmave obočie som šťastná že si ho nemusím vobec kresliť na moju smolu to máme v rodine že nemáme obočie a to sme neni blondíny moja starká nema, mamina a ja a dúfam že aspoň moje deti budú mať ale čo už zvykla som si. Od alverde mám aj make up taký dvoj farebný s krémom točený do špirály a som sním spokojná aspoň táto kozmetika s prírody sa u nás objavuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, ty to máš asi teda horšie :D musíš si nájsť tmavého muža potom :D
      Presne viem ktorý makeup myslíš! Je podľa teba vhodný aj na mastnú pleť?

      Odstrániť
  5. mám od nich tuhú lícenku,tá je fakt skvelá.vonia fajne a dobrý odtien.nevydrží celý deň ale budiž.mám aj jeden ruž,trošku vysušuje,ale riešim to tak,že ho nanášam na balzam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja s tuhými lícenkami vôbec neviem robiť :( ale Patty dávala teraz našťastie návod na blogu, tak idem skúšať podľa nej, snáď sa podarí :) takže rúže vysušujú? toho som sa bála... ale môj zvyk už je dávať balzam pod každý rúž a potom je to ok :)

      Odstrániť
  6. Zatiaľ som v drogerke túto kozmetiku vždy obišla ale dochádza mi púder a tento vyzerá vážne super, takže po ňom asi siahnem:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že sa mu ozaj oplatí dať šancu :)

      Odstrániť
  7. Okrem púdru ma zaujal aj gél na obočie, používam podobný od Essence a je celkom fájn, po tomto sa asi tiež poobzerám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď ho zoženieš, pri Alverde býva niekedy problém s dostupnosťou na predajniach :/

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017