Spotrebované 10/2015

11/02/2015 12:30:00 AM


Aj Vám beží čas tak nenormálne rýchlo? Ja mám pocit, že som ešte len pred týždňom písala zhrnutie spotrebovaného za september a už tu máme októbrové. Neskutočné, asi preto, že október bol plný zážitkov :). Spotreba tentokrát činí 12 plných balení a 3 vzorky.



Kallos GoGo regeneračný krém na ruky - tento krém na ruky v celkom veľkom balení som spotrebovala napočudovanie dosť rýchlo. Hydratačnou schopnosťou mi vyhovoval, vôňa bola taká neutrálna, takže tiež v pohode. Vadilo mi ale jeho pomerne dlhé vstrebávanie. Ja si krémujem ruky vždy pred spaním a tu som musela dosť dlho čakať, aby som neočapala krémom všetko okolo seba. H 3/5

Sprchový gél Balea Liebt Dich - článok o spotrebe bez sprchového gélu sme tu tuším ešte nemali. Tento gél ma veľmi potešil, pretože to bola limitovaná edícia, ktorá nebola v obchodoch a dostali sme ho ako darček od DMky. Mal príjemnú, takú celkom unisex vôňu a jeho používanie si užil aj môj drahý. H 5/5

Oriflame krém na nohy s ureou - veľký konkurent pre môj obľúbený krém na nohy Balea. Obsahuje tiež ureu, dobre hydratuje a celkom sviežo vonia. Cena za balenie je ale vyššia ako pri Balea a pre mňa má trochu horšiu dostupnosť. Ak by náhodou Baleu niekedy prestali vyrábať, siahnem po tomto. H 5/5


Balea odličovacie obrúšky Summer Garden - konečne prvé obrúsky, ktorých používanie ma aj bavilo. Dobre voňajú, dobre odličujú, aj keď niektoré riasenky a gélovú linku musím ešte dočistiť micelárkou. Na tvár mi ale vyhovujú. Stačil mi jeden obrúsok na jedno odlíčenie. H 4/5

Rexona Invisible antiperspirant - keďže som zatiaľ nenašla žiadny prírodný deodorant, ktorý by som mohla používať každodenne, mám vždy doma aj nejaký antiperspirant. Preferujem tuhé a guličkové. Rexonu som vždy mala rada, ale toto som veľmi netrafila. Nevyhovovala mi ani funkčne, ani vôňou. Majú mnoho lepších výrobkov. H 2/5

Šľahané telové maslo - jedno z najlepšie hydratujúcich a najviac voňavých masielok na telo. Úplne perfektná vecička, ktorú odporúčam všetkými desiatimi. Musíte mať. H 6/5


Revlon Colorstay makeup - tentokrát došlo na najlepší makeup na chladné dni. Toto je už len dopotrebovaná fľaštička z jari, ktorú som odložila s príchodom leta. Musím vyzdvihnúť dobrú matujúcu schopnosť, zároveň výborné krytie a dlhotrvácnosť. Škoda len toho trochu nepraktického balenia. H 5/5

Rimmel Stay Matte púder - myslím, že tento púder je už klasika a všetci ho určite poznajú. U mňa zatiaľ spotrebované prvé balenie, vzhľadom na spokojnosť mám už nachystané doma ďalšie 2 balenia. H 5/5

Clinique Anti-blemish solutions makeup - podarilo sa mi minúť aj balenie môjho obľúbeného makeupu na leto. Má ľahšiu tekutú konzistenciu, pekne pleť zmatňuje a pôsobí veľmi prirodzene. Cenovo je trochu drahší, ale stojí za to. H 5/5


Yves Rocher Grand Rouge rúž - tuším je to jediný výrobok zo sortimentu dekoratívky YR ktorý mám doma. Bol v niektorom z Ladyboxov. Odtieň Rose Pétillant bol príjemný, každodenný ružový. Mala som ho v práci a používala som ho v podstate každý deň pred obedom a pred odchodom domov. Nemám voči nemu žiadne výhrady. H 4/5

Clinique Chubby Stick na pery - po Chubby Sticku som strašne túžila už veľmi dávno a nesklamal ma. Dobre pery hydratoval a poskytoval aj decentné červené zafarbenie (odtieň Chunky Cherry). Potom som ho zabudla v niektorej kabelke a našla som ho až nedávno. Pokojne by som do ňho investovala opäť. H 5/5

Sally Hansen Double Duty lak na nechty - podkladový lak aj top coat v jednom. Používala som ho len ako podkladový pri každom lakovaní (cca 2 týždenne). Zasychal na nechtoch rýchlo, nezvykol sa nejak extra olupovať. Ale zdá sa mi, že veľmi rýchlo zhustol a teda musím vyhodiť asi 1/3 nevyužitej fľaštičky. H 4/5


Vzorky tentokrát máme 3 - 2x šampón Revalid proti lupinám - využila som ho na cestovanie. Funkčný, príjemný, vlasy po ňom neboli mastné ani suché. Kúpa plného balenia je v pláne. A opäť vzorka Bioderma Sébium Sérum. Tento mesiac som mala trochu viac problémov s pleťou, takže som sérum neriešila. Zatiaľ sa vyjadriť neviem, keďže ho nepoužívam pravidelne. 

Aké výrobky ste spotrebovali tento mesiac Vy? Poznáte niektorý z týchto výrobkov? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. puder stay mate som kupila prave tiež,idem ho vyskúšať,lebo mi došiel čipkatý od dermacolu.revlon som počula že upcháva pory?dochádza mi šampon,používam baleu hnedú ale chcem ho prestriedať,tak hladám niečo nové.a ceruzky na oči.ale to je na dlho asi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som zvedavá ako ti bude sedieť púder, ja som bola veľmi spokojná. Aj ten čipkovaný od Dermacolu bol celkom fajn, ale ten som mala už hrozne dávno. S upchávaním pórov pri Revlone našťastie problém nemám (klop-klop-klop). A aké máš vlasy? Čo chceš aby šampón vedel urobiť? :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017