Fotky z posledných dní

12/15/2015 12:30:00 AM

Krátky prehľad posledných dní a týždňov vo fotkách :)

Začiatkom novembra som absolvovala týždňové školenie. Hoci je to nuda, pozitívom sú fajnové kávičky a koláčiky s bývalými spolužiakmi. Tuto konkrétne Café Dias na Poštovej v BA. 


Zúčastnila som sa na prehliadke vrámci Košického Fashion Weeku (Ida Sandor)

V poslednom čase pijeme veľa smoothie. Niekedy sa stane, že nemám chuť a poviem drahému, že si len trochu odpijem. Tuto som si odpila fakt "trochu". 

Skúšala som piecť mrkvový koláč. 

Balila som darčeky do krásneho papiera z Pepco a vytešovala som sa z ich dokonalo rovnakých tvarov (rovnaké darčeky v rozličných farbách)

Prvá adventná nedeľa

Mierne improvizovaná dekorácia v kuchyni. 

Handmade vianočná guľa.Je ešte obalená do zlatých trblietok, tie však foťák nezachytil. Kúpite si polystyrénové gule, úchytky, jutový špagát, stužku a lepidlo. Postupne nalepujete na guľu jutový špagátik, nakoniec previažete stužkou a zavesíte. Odporúčam iba trpezlivým! 

Takúto super dekoráciu na okno v práci mi vyrobila kolegyňa z papierových sáčkov.

Po roku opäť v Budapešti ♥

Najkrajšie akvárko v Tropicáriu 

Nakoniec nádherná kupola v chráme sv. Štefana 

 Ako sa máte posledné dni a týždne Vy?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Takovéhle příspěvky mám moc ráda! Ty DIY dekorace jsou super, hlavně ta hvězda ze sáčků mi vzala dech, šikovná kolegyně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A pritom je to hrozne jednoduché a napriek tomu parádne! Vezmeš si 10 papierových sáčkov a pozdĺžne ich spolu zlepíš. Potom ich vystrihneš do tvaru špicu, roztiahneš a zlepíš opačné strany. A máš hotovo!

      Odstrániť
  2. Mňaam ta kava a kolačik a torta vyzera dobre, bože prečo by som ja stále jedla len sladké :-D v Budapešti som tiež bola tento rok prvý krát v tom tropicariu je to užasne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekne fotky, ten mrkvovy kolac vypada skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017