Môj prvý makeup od Rimmel

12/17/2015 12:30:00 AM


Ani netuším, ako je to možné, ale nikdy v živote som nemala žiadny makeup Rimmel. A to aj napriek tomu, že som vyskúšala makeup snáď už od každej drogérkovej značky a Rimmel navyše považujem za jednu z tých lepších. A aj napriek tomu, že som od nich mala množstvo produktov, ktoré považujem za veľmi podarené. Nuž, ešte chvíľu sa tomu čudujme a poďme k recenzii. Po tom, čo som si pred nedávnom kúpila slávny Match Perfection korektor, som si v ponuke tejto značky všimla aj vynovený Match Perfection makeup. Celkom ma zaujal, k tomu sa pridružil zľavový kupón a makeup bol doma. 


Keďže som pôvodnú verziu doma nemala, nemôžem porovnávať, no podľa informácií z netu má táto nová verzia vyššie SPF - má 20, pričom stará mala 18. Neviem, či je medzi nimi aj iný výrazný rozdiel. Makeup disponuje novou technológiou "neviditeľných pórov", ktorá by mala vyhladiť pleť a zakamuflovať všetky póry. Okrem toho sľubuje ľahkú textúru, prirodzené krytie, zjednotenie pleti, hydratáciu a výdrž až 24 hodín. Makeup by mal byť vhodný pre všetky typy pleti. Je dostupný v niekoľkých odtieňoch, pričom najsvetlejšia 010 bude podľa mňa vyhovovať aj poriadnym bleduľkám. 



K baleniu sa nejak vyjadrovať neidem, je to klasická sklenená nádobka, s modrým plastovým vrchnákom a mega praktickou pumpičkou pre presné dávkovanie produktu. Ja osobne na celú pleť potrebujem tubičku stlačiť 2-2,5x, podľa toho, či potrebujem makeup niekde na pleti vrstviť a keďže na nanášanie používam štetec, ten tiež nejaké množstvo "zje". Makeup veľmi pekne sviežo vonia a je pevnejšej tekutej konzistencie, teda nerozlieva sa a nemusíte sa báť, že Vám bude kvapkať dole z ruky, ako to robia niektoré iné. Nanášanie je vcelku pohodové. Pri nanášaní štetcom necháva trochu šmuhy, ale nič čo by sa nedalo vyriešiť malým poopravením hubkou alebo prstami. Krytie je z môjho pohľadu priemerné až slabšie. Bez korektoru by som si v tomto prípade asi neporadila. Odtieň, ktorý som si vybrala (100 Ivory) je fajn, celkom dobre mi sadol a nemá tendenciu počas dňa výrazne oxidovať. Hoci výrobca sľubuje, že je Match Perfection vhodný pre všetky typy pleti, dovolím si nesúhlasiť. Majiteľkám mastnej pleti ho veľmi neodporúčam. Prvých niekoľko hodín (cca 3-4) je všetko v poriadku, následne sa ale pleť začne dosť výrazne lesknúť a po cca 6 hodinách už vidno, že sa produkt vytráca. Nevytvára mapy, ale proste je na pleti vidno, že na niektorých miestach už zliezol. K technológií neviditeľných pórov sa veľmi vyjadriť neviem, keďže vždy pred líčením používam sérum, ktoré by malo póry minimalizovať. 

Otrasná fotka, ale pre ilustráciu krytia snáď stačí. Priehlbinky ktoré vidíte na fotke, nie sú moje póry, ale jazvičky od akné. 

Ja si pravdepodobne tento kúsok už nekúpim, ale keby som bola majiteľkou zmiešanej, normálnej či suchej pleti bez nejakých výraznejších nedokonalostí, tak by som s ním bola pravdepodobne spokojná. Aby mi zbytočne nestál na poličke, používam ho vtedy, keď sa z domu chystám preč len na krátky čas a stihnem sa vrátiť, kým začne robiť neplechu. Rimmel Match Perfection v objeme 30 ml kúpite za cca 5,50e. 

Čo Vy a Rimmel makeupy Poznáte makeup Match Perfection? Ktorý je Váš obľúbený a ktorý odporúčate mastnej pleti? 

Nezabúdajte, že ešte zopár dní máte na zapojenie sa do Vianočnej Giveaway

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Na mastnou plet ti bohuzel zadny nedoporucim, jakozto majitelka pleti suche. Ja zkousela naopak jenom tu starsi verzi, se kterou jsem byla moc spokojena, ale u nekoho jsem cetla/slysela, ze v te inovovane verzi je 100 Ivory tmavsi nez v te stare, tak doufam, ze mi bude sedet, protoze ten nejsvetlejsi by byl na me asi zase moc svetly :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že ti aj táto nová bude vyhovovať :) No a s tým odtieňom neviem... možno si skús kúpiť oba a potom ich miešaj dohromady. Ja som to tak kedysi robila s makeupom od Dermacolu :)

      Odstrániť
  2. Ahoj tak ja mám takú zmiešanú pleť, nie úplne mastnú. Mne najviac vyhovuje BB krém od Loreal. Prispôsobí sa pleti, no neni veľmi krycí. Teraz testujem od Revlon clolorstay, ten má byť na mastnú pleť .... A Rimmel som už kedysi skúšalaa, keď som bola mladšia no odvtedy vôbec ... :)
    Beauty Bubble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja so svojou problematickou pleťou potrebujem dobre krycí a ten Revlon mi veľmi vyhovuje v chladnejšom období. Na teplo mám rada Clinique Anti-Blemish Solution :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017