Olej sem, olej tam

12/09/2015 12:30:00 AM


Oleje sú celkom multifunkčnou záležitosťou. Sú vhodné nielen do jedla, ale na telo, pleť, vlasy či dokonca aj na pery. V lete som prvýkrát zaregistrovala olej na pery. Vtedy to bola limitka značky Clarins, ktorá sa však veľmi skoro rozchytala a mne sa olej neušiel. Pomerne nedávno bola vydaná aj limitka Alverde Oriental Bazaar, ktorá tiež obsahuje olej na pery, ale tú u nás v DMke nemajú a dokonca som na ňu nenatrafila ani pred mesiacom v Bratislave. Nakoniec sa mi ale podarilo ukoristiť aspoň lesk s olejčekom na pery od Essence, ktorý pochádza z aktuálnej zimnej limitky Winter Wonderland.


Lesk je v nádhernom elegantom striebornom balení s jemným ružovým prúžkom. Vnútri má klasický penový aplikátor, aký nájdeme u väčšiny leskov na pery. Je veľmi jemný a naberá menšie množstvo produktu, čo je fajn, lebo veľa oleja na perách by asi vyzeralo divne. Príjemne vonia, je to taká cukríkovejšia ale nie veľmi sladká vôňa. Cítim ju len pri nanášaní, potom sa vytratí. Chuť nemá žiadnu. Lesk je konzistenckou ozaj olejový a pohodlne sa nanáša na pery. V dispozícií je v dvoch odtieňoch, ja mám jemne ružový 02 I´d send you a blizzard. Odtieň dosť splýva s perami a vyzerajú akoby som mala na sebe len priehľadný lesk. Druhý odtieň je skôr nude, ale myslím, že na perách by vyzeral podobne. 


Lesk je na perách veľmi príjemný a dobre hydratuje. Po použití sú pery jemné a fajn hydratované. Vydrží celkom dlho, bez jedla a pitia ho cítim na perách zhruba 2-3 hodinky. Inak, zvládne šálku kávu aj čaju, ale počas obeda je už mimo. Objem výrobku je 6,5 ml a cena je 3,29e. Som s ním naozaj spokojná a určite som s olejmi na pery neskončila. Teraz už len nech Clarins pridá olejový balzam do svojej stálej ponuky :). 

Čo Vy a olejové výrobky na pery? Skúšali ste? Mali ste tento olejový balzam?

Pripomínam GIVEAWAY!

You Might Also Like

6 komentářů

  1. tieto olejové su zaujímavé a lákajú ma len niektoré ževraj lepia inak som ešte nemala žiadny:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja z tohto nejaký lepkavý pocit nemám, ale príde mi to zvláštne, veď olej by nemal lepiť :)

      Odstrániť
  2. myslela som, že si ho tiež kúpim, ale v DM ma nijak extra nezaujal, ale obal má krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa prilákal v prvom rade odtieň, aj som nejak zabudla na to, že majú mať nejaký olejový produkt :) je fajn, ale must have to nie je :)

      Odstrániť
  3. ja keď som bola naposledy v DMke tak som ho tam ani nevidela a je to možno aj dobré :)) nič nové na pery nepotrebujem, ale vyzerá fajn :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017