12.20.2015

Predvianočný wishlist

Obrázky: google.com, pupa.sk, parfums.sk, krasotika.sk

Do Vianoc nám stále ešte ostáva zopár dní. Predpokladám, že väčšinu darčekov už máte vybavených, ale keby chcel niekto náhodou ešte obdarovať mňa, tak by som privítala tieto kúsky :)

1. Značka Pupa je známa svojími paletkami rôznych tvarov a farieb. Tentokrát vypustili kolekciu PupaCat, ktorá mňa osobne ako milovníka mačiek úplne očarila. Za najviac cute považujem paletku očných tieňov, líceniek a leskov na pery v tvare krásne guľatej mačičky. Neviem sa ale rozhodnúť, či sa mi viac páči v čiernej alebo v bielej verzii. Určite však v zemitých odtieňoch. 

2. Darček, ktorý ja vždy ocením je vôňa. Tento rok som vyskúšala a objavila obrovské množstvo skvelých vôní a veľa by som aj uvítala vo svojej zbierke. Najviac ma však ťahá k novinke z dielne Versace Eros Pour Femme. Obsahuje moje milované tóny sicílskeho citrónu, bergamotu a granátového jablka v hlave, v srdci má namiešaný jazmín, kvet citrónovníka a pivoňku. A v úplnom základe sa nájde pižmo, santal, ambroxan a tóny dreva.

3. Keďže štetcov podľa mňa nikdy nie je dosť, ja stále obkukávam nové a nové. Na nanášanie tekutého makeupu mám doma 2 štetce - Hakuro a Sigmu. Oba sú výborné, no bohužiaľ mi Sigma začala pomaly ale isto pĺznuť a štetinky z Hakura začali aj napriek pravidelnému praniu tvrdnúť. Hľadám teda vhodnú alternatívu a tou sa mi zdá napríklad Real Techniques Expert Face Brush

4. Z nových značiek objavujúcich sa u nás na trhu ma zaujala značka Naturalium. Ponúkajú prírodné produkty za celkom príjemné ceny a navyše v zaujímavých verziách. Ja by som veľmi rada vyskúšala sprchový gél alebo telové mlieko (ideálne v sade!) z voňavého radu Malina alebo Mango

5. Nuž, preč od kozmetiky :) na zozname z oblasti oblečenia už dlhšiu dobu figuruje jedna jediná vec. Tak možno tento rok sa konečne pošťastí a kúpim si Converse Chuck Taylor tenisky. Najlepšie budú klasické nízke (členkové sa mi nejak extra nepáčia) v univerzálnejšej farbe - takže asi v bielej alebo béžovej. Hoci samozrejme aj bordové a tyrkysové by som určite využila.

6. Moja láska k nakupovaniu bižutérie pomaly ale isto opadáva a mňa viac ťahá k jednoduchším a menej výrazným kúskom. Pandora mánia spred nejakého času ma nechala chladnou, ale teraz ma čoraz častejšie a viac láka práve možnosť vytvoriť si svoj personalizovaný náramok. Ako dar by ma teda určite potešil základný strieborný hladký náramok s nejakou peknou elegantnou korálkou. 

7. A na záver aj nejaký zážitok, takže by som si prosila lístok na Grape festival 2016, ktorý sa uskutoční v polovici augusta na letisku v Piešťanoch. Tento rok nám ho bohužiaľ v sobotu v noci kvôli búrkam zrušili, takže dúfam, že budúci rok budeme mať viac šťastia a zvládneme celý fesťák bez ujmy.

Čo máte na wishliste Vy?

2 komentáre:

  1. biele conversy sa mi páčia už dlhšiu dobu, napriek tomu, že plátené topánky moc nemusím. a tak vždy skončím pri športovejších teniskách, ale raz budem mať v obuvníku aj tieto.. musím. :D náramkov ako darčekov som podostávala za niekoľko rokov celkom dosť, ale ani jeden z nich nenosím pravidelne - vadí mi niečo mať na ruke, či už náramok alebo prsteň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, Conversky sú klasika :)
      Mne tiež vadili prstene, ale odkedy som dostala snubák som si zvykla :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017