Spotrebované 11/2015

12/03/2015 12:30:00 AM



Vítam Vás pri decembrovom článku, hoci sa v ňom ešte na chvíľku obzrieme za novembrom. Spotreba za november nebola nejaká extra, máme tu iba 11 plných balení a 1 vzorku. Články o spotrebovaných výrobkoch píšem všeobecne veľmi rada, pretože sa vždy teším, keď niečo miniem, pretože môžem skúšať a testovať nový výrobok. Hoci mám svojich obľúbencov, chuť skúšať nové kúsky ma neopúšťa. Máte to tiež podobne?


Balea sprchový gél Frozen Breeze - sprchové gély Balea mám rada, za dobrú cenu (0,99e) sa dá kúpiť stále iná voňavá verzia a nikdy sa nebudete nudiť. Tento bol štandardný účinkom s výbornou, šťavnatou fialkovo-malinovou vôňou. Viac TU. H 5/5

Balea sprchový gél Melone - opäť gélik Balea, tento však sklamal. Vôňa bola pomerne chemická a začala mi po čase vadiť. Inak to bol štandard. H 3/5

Balea gél na holenie Pink Grapefruit - tieto gély na holenie sú moje obľúbené, kupujem ich pravidelne. Citrusové vône mám rada a táto verzia s ružovým grepom bola veľmi príjemná.  H 5/5


Alverde roll on deodorant Minze & Bergamot - v snahe zadovážiť si dobrý prírodný deodorant som si ešte dávnejšie urobila zásoby Alverde. Keďže ružovú verziu (s perlou a aloe) považujem za jeden z tých lepších, chcela som skúsiť aj iné voňavé verzie. Tento má síce viac sviežu vôňu, ale slabší účinok. H 2/5

Oriflame krém na nohy Salvation - kúpený omylom, hydratácia poslabšia. Recenzia TU. Nabudúce nekúpim. H 2/5

Merci Handy antibakteriálny gél Lollipop - gél bol v niektorom z Ladyboxov a dlho ležal nepovšimnutý v kabelke. Mal dosť výraznú kvetinovú vôňu, ktorá sa mi zo začiatku celkom páčila, potom mi už ale začala liezť na nervy, až sme došli do štádia, že ma z nej bolela hlava. Účinok OK, ale som rada, že som ho spotrebovala. H 3/5


H&M pleťová maska Goji Berry - s touto maskou som zažila akčné momenty v kúpeľni. Hneď po nanesení ma začala hrozne páliť tvár, takže po cca 45 sekundách šla dole. Našťastie, nenarobila mi žiadnu extra šarapatu, až na trochu viac červenú tvár. Druhýkrát som ju radšej už ani nepoužila a vyhadzujem 75% balenia. S ostatnými z H&M som problém nemala. H 0/5

Balea čistiace obrúsky Summer Garden - veľmi podarené obrúsky, ktoré mi boli vernými spoločníkmi (nielen) počas cestovania. Gélovú linku síce nezvládli na 100%, ale patria medzi tie lepšie, vzhľadom na pomer cena - výkon.  Recenzia TU. H 4/5


Revlon Colorstay makeup - číslo jedna medzi makeupmi. Zatiaľ neporaziteľný. Recenzia TU.  H 5/5

S-he korekčné pero - vrámci sortimentu značky s-he som už dlhodobo verná tomuto korekčnému peru. Hrot je dostatočne pevný na to, aby dobre odstránil prebytky laku na nechty a keď sa po dlhšom používaní začne strapatiť, jednoducho sa vymení za ďalší. H 5/5

Santa Angelica lesk na pery - tento lesk som dostala od známej, keď som pred 8 rokmi bola na Sicílií. Lesk mal krásnu marhuľkovú farbu, nelepil a obsahoval ako bonus aj SPF. Po návrate som ho istý čas používala, no potom som ho vložila do vrecka na vetrovke (netuším prečo) a našla až teraz. Takže putuje do koša. H 4/5

Bioderma Sébium Sérum vzorka - už som sa konečne dostala k plnému baleniu, takže onedlho čakajte recenziu. Vyzerá to sľubne. 

Poznáte niečo z týchto kúskov? Aká bola Vaša spotreba za november? 

Za poskytnutie sprchového gélu Frozen Breeze a odličovacích obrúskov Summer Garden ďakujem DM drogérií. 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. alverde rollon som mala tiež.slabučkýý je.teraz používam kremovy od dulcie,celkom ujde.pero na nechty mám od essence.musím namáčať do odlakovača,pretože to rýchlo vysychá.inak ujde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tú Dulciu sa tiež chystám, len musím pomíňať tie zásoby, čo mám doma :) a aj to s-he pero sem tam musím namočiť, dosť to záleží od konkrétneho laku, ktorý odstraňujem :)

      Odstrániť
  2. alverde roll on som mala ale neočaril ma žiadne tieto antiperspiranty nejako extra nepomáhajú proti poteniu tak radšej vyhľadávam tie čo voňajú dlho a tým šťastným je moj obľúbeny dove v spreji:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, prírodné sú v tomto smere slabšie. Ale ja stále verím, že ten pravý prírodný aj na bežné nosenie nájdem :)

      Odstrániť
  3. Zaujalo ma hlavne to korekčné pero. Na to, že som také nemehlo, čo sa týka lakov na nechty, tak som ešte žiadne nemala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odporúčam, fajná vecička :) hlavne preto, že má taký ostrý hrot a je to lepšie na odstraňovanie ako napr. vatová tyčinka do uší :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017