Súboj dvoch rúžov

12/27/2015 12:30:00 AM



V poslednom čase mám pocit, že sa zo mňa stáva zberateľ rúžov. Niekedy som doma syslila prevažne sprcháče, telové mlieka a laky. Teraz sa k nim pridali aj rúže. Už cca 2 roky ma totiž drží snaha nájsť "ten pravý" malinový odtieň, po ktorom túžim. Dnes mám pre Vás pripravenú recenziu na 2 pomerne novšie kúsky u mňa doma. 




MAC Lustre Lipstick odtieň Lustering bol jedným z pokusov o nájdenie malinového rúžu a v podstate sa veľmi približuje mojej ideálnej predstave o malinovom odtieni. Je to tmavšia ružová s jemným modrastým podtónom. Pigmentácia je taká akurát. Nie je slabá ale ani extra výrazná, takže je vhodný aj na bežné, každodenné nosenie. Neobsahuje trblietky, má však jemný lesk. Má úžasnú krémovú konzistenciu a po perách doslova kĺže. Na perách zanecháva príjemný hydratovaný pocit, bez lepenia alebo pocitu mastnoty. Nezvýrazňuje šupinky a nezalieza do vrások. Výdrž na perách je priemerná, bežná ako pri krémových rúžoch. Zvládne šálku čaju či kávy, ale po obede musíte znovu naniesť. Nie je parfumovaný. Čo sa týka obalu, je to MAC klasika, čierne balenie, ktoré mne pripomína náboj so strieborným logom značky a prúžkom. Kupovala som ho v MAC predajni v Bratislavskom Auparku, kde mali veľmi milú pani predavačku. Orientačná cena je okolo 20e. 



Revlon Ultra HD Lipstick odtieň Hydrangea som si kúpila vlastne náhodou, keď ho vo Fannke ponúkali s 50% zľavou pri kúpe niektorého z Revlon makeupov. Odtieň trošku klame, kým na ruke a v tyčinke vyzerá skôr koralový, na perách sa zmení skôr na tmavšiu ružovú s oranžovým podtónom. Je celkom krycí, pigmentácia je stredná a vyššia. Stále sa však dá vyžiť aj na bežný deň. Obsahuje celkom poriadnu dávku trblietok, ktoré si všimnete aj na perách. Konzistencia je krémová a nanáša sa veľmi pohodlne. S hydratáciou je to trochu horšie, rúž pery skôr vysušuje a trochu zalieza aj do rýh na perách. Takže tuto odporúčam použiť vždy pred nanesením nejaký balzam. Nelepí a nenecháva mastný pocit. Výdrž na perách je lepšia ako pri MAC, zvládne aj menšie jedlo, ale za cenu mierne vysušených pier. Je sladko parfumovaný, pripomína mi vanilku/karamel. Balenie je také obyčajné, strieborný základ s logom a priehľadným plastovým vŕškom. Ale je praktické ak ich doma máte viac. Orientačná cena je okolo 10e. 

Poznáte tieto rúže? Vyskúšali ste? Aký rúž je Váš obľúbený?

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Mac rtěnka je můj sen :) líbí se mi ty matné.. Od Revlonu jsem nic nezkoušela
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie matné sú tiež skvelé, niektoré mám na wishliste :)

      Odstrániť
  2. Ten prvni odstin se mi libi malicko vic, ale obe jsou hezke :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to tak že tie čoviacej pery vysúšajú vydržia dlhšie a otomsom sa teda presvedčila aj ja. Ale radšej si budem viac krát mazať ten hydratačný akomať suché pery:) ale rčite sa zíde každý variant

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, čím viac vysuším, tým dlhšie vydržím no :) ale viem, že niekomu suchšie pery nevadia... mne ale dosť hej :/

      Odstrániť
  4. Podla mna najkrajsi malinovy (aj ked mozno o pol stupna tmavsi) ma Yves Rocher :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tam som nehľadala! náhodou číslo/názov odtieňa nevieš? :)

      Odstrániť
  5. Odstínem se mi líbí rtěnka od Revlonu. Jen nemám ráda takové, které vysušují a zalézají do vrásek. Já jsem si teď nejvíce oblíbila máslo na rty od Astrou, bez kterého nikam nejdu. :-) Raději si rty víckrát přejedu než abych je měla vysušené. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017